Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Az Magyarországon miért van,...

Az Magyarországon miért van, hogy a nagyobb városokat összekötő vonalakra nem vettek még korszerű vonatokat?

Figyelt kérdés
Nagyobb városok agglomerációjában már elég jó a közlekedés, pl. Szegeden a tram train vagy Budapesten az emeletes motorvonatok, de mégis, ha megnézed a Budapest-Szeged vasútvonalon mozgó járműveket, még mindig a 80-as vonatok felújított változatai járnak. Ennek szerintetek mi lehet az oka, láttok rá esélyt, hogy a következő 10 évben ez változzon? Nyilván vonatokat vásárolni nem olcsó dolog, de amennyi adót fizetünk, abból azért már csak kijön.
2021. júl. 3. 10:55
1 2
 11/18 anonim ***** válasza:
53%

#5:

Menetzaj --> Hát én 34 év alatt már meg tudtam szokni a "tarabumm-tarabumm-bumm-bumm"-ot. 😁

2021. júl. 3. 18:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/18 anonim ***** válasza:
65%
Isten irgalmazzon a "korszerü és modern" jármüvektöl! A gyakorlatban ez 170 centis emberekre méretezett betonkemény üléseket és fenékfájást jelent. Szóval addig járok vonattal Szegedre míg nem Flirt meg Kiss meg egyéb kényelmetlen vonat megy. Nem tudommiért divat ma, hogy moderbizáció név alatt komfortcsökkenést érünk el.
2021. júl. 3. 19:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 anonim ***** válasza:

#12

Azért egy nemzetközi IC+ után kiváncsi lennék, mennyire jelezné a hazugságvizsgáló, ha azt mondanád kényelmetlen.

2021. júl. 3. 19:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/18 anonim ***** válasza:

"Szóval addig járok vonattal Szegedre míg nem Flirt meg Kiss meg egyéb kényelmetlen vonat megy."


Ezek elővárosi vonatok, nem távolsági utazásra lettek gyártva.

2021. júl. 3. 19:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 anonim ***** válasza:
100%
Mert egy jól körülhatárolható klikk elhitette a kormánnyal, hogy képesek jó minősègben, kellően gyorsan új kocsikat gyártani. Bár ez a sztori nem lett olyan ordenáré bukta, mint a buszos párja a "kisebbik" Mészáros részéről, rendkívül sok káros hatása van.
2021. júl. 3. 20:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/18 anonim ***** válasza:

13! Az nem modern, a modern a KISS, a Flirt meg a Talent az IC kocsi farigcsálás, csak azért van, mert -hála az égnek- nincsen pénz venni még 200 Flirt-et. majd azok is le lesznek cserélve jó kis fapados "ultramodern" motorvonatram sok hülye még örülni is fog neki.


14! Csak akkor miért is jár Kelebiára, Nyíregyházára, a Balatonra, Győrbe stb.???? és még szegedre is lásd. Televonat!

Szóval hagyjuk a hülyeséget, ha a MÁV fejesein múlna fapados motorvonatok járnának minden vonalon.

2021. júl. 3. 22:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/18 anonim ***** válasza:

"14! Csak akkor miért is jár Kelebiára, Nyíregyházára, a Balatonra, Győrbe stb.???? és még szegedre is lásd. Televonat!"


Amikor ezek járnak ( hétvégén ) akkor az elővárosi közlekedésben nincs szükség mindegyikre és a MÁVnak NINCS klimatizált gyorsvonati kocsiflottája ( ahogy az IC flotta is erősen foghíjas, ezért jár dögkeselyű meg mindenféle lom ICbe sorova ) - sőt lassan semmilyen normális távolsági közlekedésre alkalmas kocsi sincs. A használtan vett halbik is fapadosak és már vagy 45 évesek.


A felsorolt motorvonatok rendelhetők távolsági és Intercity kivitelben is és ott már közel sem fapadosak. A Kiss facelift előtti IC változata jár pl Bécs és Rostock között is.


Mivel a felsorolt motorvonatok üzembiztosak,klímásak ( és akkor térülnek meg igazán, ha magas a futásuk ) ezért hétvégente berakják ilyen világjáró vonatokba is őket. Ezzel sem lenne gond, ha lenne olyan pálya és menetrend amivel kihasználható lenne a 160-as végsebességük, ez esetben a Déli pu- Siófok út nem lenne egy óra sem.


Azért gáz az IC+ program, mert baromi lassan dolgoznak és kevés kocsi készül el azok is olyanok amilyenek. Egy normális vagongyár két legfeljebb három éven belül legyárt 2-400db távolsági közlekedésre alkalmas kocsit, amiből ki lehet állítani normális intercityket és távolsági vonatokat. Ezt bukjuk az IC+ programmal, ezért kell a záhonyi személyre seggpállasztó Flirtöt kiadni...

2021. júl. 3. 22:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/18 anonim ***** válasza:
Ne keverd a kettőt. A motorvonatok elővárosba lettek vásárolva, a távolsági forgalmat Magyarországon valószínűleg 50 év múlva is mozdonyos szerelvények fogják ellátni.
2021. júl. 3. 22:48
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!