Az Magyarországon miért van, hogy a nagyobb városokat összekötő vonalakra nem vettek még korszerű vonatokat?
#5:
Menetzaj --> Hát én 34 év alatt már meg tudtam szokni a "tarabumm-tarabumm-bumm-bumm"-ot. 😁
#12
Azért egy nemzetközi IC+ után kiváncsi lennék, mennyire jelezné a hazugságvizsgáló, ha azt mondanád kényelmetlen.
"Szóval addig járok vonattal Szegedre míg nem Flirt meg Kiss meg egyéb kényelmetlen vonat megy."
Ezek elővárosi vonatok, nem távolsági utazásra lettek gyártva.
13! Az nem modern, a modern a KISS, a Flirt meg a Talent az IC kocsi farigcsálás, csak azért van, mert -hála az égnek- nincsen pénz venni még 200 Flirt-et. majd azok is le lesznek cserélve jó kis fapados "ultramodern" motorvonatram sok hülye még örülni is fog neki.
14! Csak akkor miért is jár Kelebiára, Nyíregyházára, a Balatonra, Győrbe stb.???? és még szegedre is lásd. Televonat!
Szóval hagyjuk a hülyeséget, ha a MÁV fejesein múlna fapados motorvonatok járnának minden vonalon.
"14! Csak akkor miért is jár Kelebiára, Nyíregyházára, a Balatonra, Győrbe stb.???? és még szegedre is lásd. Televonat!"
Amikor ezek járnak ( hétvégén ) akkor az elővárosi közlekedésben nincs szükség mindegyikre és a MÁVnak NINCS klimatizált gyorsvonati kocsiflottája ( ahogy az IC flotta is erősen foghíjas, ezért jár dögkeselyű meg mindenféle lom ICbe sorova ) - sőt lassan semmilyen normális távolsági közlekedésre alkalmas kocsi sincs. A használtan vett halbik is fapadosak és már vagy 45 évesek.
A felsorolt motorvonatok rendelhetők távolsági és Intercity kivitelben is és ott már közel sem fapadosak. A Kiss facelift előtti IC változata jár pl Bécs és Rostock között is.
Mivel a felsorolt motorvonatok üzembiztosak,klímásak ( és akkor térülnek meg igazán, ha magas a futásuk ) ezért hétvégente berakják ilyen világjáró vonatokba is őket. Ezzel sem lenne gond, ha lenne olyan pálya és menetrend amivel kihasználható lenne a 160-as végsebességük, ez esetben a Déli pu- Siófok út nem lenne egy óra sem.
Azért gáz az IC+ program, mert baromi lassan dolgoznak és kevés kocsi készül el azok is olyanok amilyenek. Egy normális vagongyár két legfeljebb három éven belül legyárt 2-400db távolsági közlekedésre alkalmas kocsit, amiből ki lehet állítani normális intercityket és távolsági vonatokat. Ezt bukjuk az IC+ programmal, ezért kell a záhonyi személyre seggpállasztó Flirtöt kiadni...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!