Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Az Magyarországon miért van,...

Az Magyarországon miért van, hogy a nagyobb városokat összekötő vonalakra nem vettek még korszerű vonatokat?

Figyelt kérdés
Nagyobb városok agglomerációjában már elég jó a közlekedés, pl. Szegeden a tram train vagy Budapesten az emeletes motorvonatok, de mégis, ha megnézed a Budapest-Szeged vasútvonalon mozgó járműveket, még mindig a 80-as vonatok felújított változatai járnak. Ennek szerintetek mi lehet az oka, láttok rá esélyt, hogy a következő 10 évben ez változzon? Nyilván vonatokat vásárolni nem olcsó dolog, de amennyi adót fizetünk, abból azért már csak kijön.
2021. júl. 3. 10:55
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:
12%
Készülnek az IC+ vagonok, de amíg Szeged ellenzéki, addig oda nem fognak járni, ez mindig így van. Gyorsvonati kocsikból van hatalmas hiány, ott már 15-20 éves használt kocsik vásárlása is előrelépés lenne.
2021. júl. 3. 11:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 anonim ***** válasza:
86%

Mi az oka...? Amit Montecuccoli mondott a háborúval kapcsolatosan...


pénz-pénz-pénz...

2021. júl. 3. 11:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 anonim ***** válasza:
30%
Mert felesleges, ha egyszer alapvető előnyeit nem lehetne kihasználni (pl sebesség), miközben a régiek még megbízhatóan működnek.
2021. júl. 3. 11:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/18 anonim ***** válasza:
30%
Nincs rá igény. Az átlag utas légkondit, tiszta üléseket és wc-t akar. Ezeket felújítással és takarítással el lehet érni, minek vadi új kocsikat venni?
2021. júl. 3. 12:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/18 anonim ***** válasza:
43%

#3-4

Hány embert kérdeztetek meg arról, hogy jó-e rozsdaszaggal leszállni a vonatról, egész úton a menetzajt hallgatni (az új vagonok iszonyatosan csendesek)?

2021. júl. 3. 12:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/18 anonim ***** válasza:
79%
Sem pénz sem akarás nincs jó tömegközlekedést csinálni.
2021. júl. 3. 12:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/18 anonim ***** válasza:
13%
Igény sincs rá, és amúgy is ezek a vasúti járművek hosszú évtizedekre vannak tervezve.
2021. júl. 3. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/18 anonim ***** válasza:
90%
Igény az lenne a gyors távolsági közlekedésre, elég csak megnézni a nagyobb vasútvonalakkal párhuzamos autópályák forgalmát. Nyilván amíg a vonat lassabb, retkes, nincs klíma, rendszeresen késik és még sok esetben drágább addig a kutya nem fogja igénybe venni.
2021. júl. 3. 13:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/18 anonim ***** válasza:
69%

Beszerzés alatt van 115 új mozdony, valamint folyamatosan készülnek az IC+ kocsik. Ezek szerintem 1-2 éven belül Szegedre is fognak közlekedni.


Ezen felül tudtommal a vasútvonal felújítása is tervben van.

2021. júl. 3. 15:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/18 anonim ***** válasza:
100%

"Beszerzés alatt van 115 új mozdony"


Immáron másfél éve fut a tender és az ajánlattételi határidő 2021 augusztus 18. két év mire eredményt hírdetnek és kiderül, hogy egyáltalán volt-e érvényes pályázat... :D


"valamint folyamatosan készülnek az IC+ kocsik"

A magyar vasút állatorvosi lova. Lassan 10 fut a projekt és még nem gyártottak le 50 kocsit :D


Tervek azok vannak, csak olyan baromi messze állnak a valóságtól és a racionalitástól... A felújításként eladott tákolásokat meg hagyjuk, az nem hozza el a távolsági vasúti közlekedésnek a megváltást.

2021. júl. 3. 15:18
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!