Miért nem veszi át a GySEV az 1-es, 30a, 30-as, 40a, 40-es és 42-es vasútvonalakat?
Figyelt kérdés
Szerezhetne a GySEV további új generációs motorvonatokat, így ezeken a vonalakon kényelmesebb vonatok járhatnának, mint most, a MÁV pedig szintén jól járna, mert rengeteg Flirt vonata szabadulna fel, amivel sok V43 által vontatott szerelvényt kiválthatna.2021. jún. 29. 18:35
1/4 anonim válasza:
"Szerezhetne a GYSEV további új generációs motorvonatokat"
Ahhoz pénz is kéne. Az állam szerintem inkább a MÁV-ot akarja erősíteni, szóval ha esetleg lenne pénz új motorvonatokra azt inkább a MÁV-nak adná és nem a GYSEV-nek.
A V43 mozdonyokat pedig elsősorban a 115 új mozdonnyal akarja kiváltani a MÁV.
2/4 anonim válasza:
Aligha célja bárkinek is a GySEV pozícióinak további erősítése a MÁV kárára.
3/4 anonim válasza:
Ezek a vonalak szerintem elég jól prosperálnak a MÁV-nál, ha valamit odaadnék a GYSEV-nek, az a 14-es, a 23-as vonal, a 17-es vonal déli része, esetleg a 25-ös vonal vagy a 20-as Boba és Porpác közötti része.
4/4 anonim válasza:
Mert a háta közepére sem kívánja senki a GySEV-nél ezeket a vonalakat, meg a MÁV-nál sem, hogy átadják őket. Hidd el, nagyon nem oldódna meg vele semmi, ha átvenné a cég. Van elég infrás fejlesztési projekt a jelenleg GySEV-üzemeltetésű hálózaton, amik hasznosak, fontosak lennének, amik jelenleg akár pénzhiány, akár más okok miatt állnak, (Zalaszentiván delta, Szombathely átépítés, 8-as részleges kétvágányúsítás, 8-15 bekötés és többvágányúsítás Sopron-Harka közt, stb.), illetve gördülőállomány terén is lennének nagyobb prioritások (IC-kocsi beszerzés, V43-asok helyett korszerű villanymozdonyok beszerzése), mint állami pénzért kilincselni végtelen motorvonatra, gyakorlatilag Budapest elővárosi viszonylatok átvételéhez, többszörös méretűre duzzasztva a céget. Amit lenne értelme átvenni, szolgáltatási szempontból tényleg a 23-as, csatlakozik a törzsvonalhoz, és egy értékelhető (mondjuk alsó hangon 2 órás ütemes) menetrend mellett saccra a jelenlegi dízelmotorkocsi-állománnyal is ki lehetne szolgálni, még úgy is, hogy mostanában folyamatosan esnek-kelnek, így nem árt, ha több a tartalék. Erre viszont nem igazán látom a szándékot a cég részéről, anyagilag nem lenne túl jó buli. Ami érdekesebb, a 17 alsó szakasz, pláne, hogy arra mint európai közlekedési folyosóra, még akár EU-s pénzt is meg lehetne csípni felújításra, villamosításra, ezzel egyrészt véget érne a jelenlegi dízellel tehervonatozás, meg eleve az észak-déli teherforgalmi pozíciókat is jelentősen meg lehetne erősíteni. Csak éppen emiatt sem a MÁV-nak, sem a minisztériumnak meg sem fordula fejében, hogy átadják.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!