A 81-es vasútvonal fejlesztése, kétvágányúsítása, villamosítása megmentené kelet nógrádot?
Hihetetlen módon néptelenedik el az összes kelet nógrádi település. Pedig nem vagyunk száz kilométerre Budapesttől.
Majdnemhogy előváros vagy kertvárosi agglomeráció vagyunk. Plusz itt van Szlovákia, Fülek, Losonc, összekötökapocs lehetnénk Felvidék és a főváros között, mégis, sok hely olyan mint Afganisztán. Rohad szét minden erre milliárdokból bicikliutat építünk olyan helyeken ahol életveszély végigtekerni.
"milliárdokból bicikliutat építünk olyan helyeken ahol életveszély végigtekerni"
Ezzel mi a probléma? Ha nem épülnének bringautak, akkor meg az lenne a baj, hogy "Jaj, ezek a hülye biciglisek mán megint a 22-esen tekernek" 🤡
Valamelyest előrelépés, hogy mától az IC-k óránként megállnak Hatvanban, így a Somoskőújfalu-Budapest menetidő is rövidebb lett. Az ócska BZ szerelvényekkel, amik most közlekednek a 81-es vonalon, viszont nem egy életbiztosítás, hogy valóban el is érik az IC csatlakozást, mivel lassan napi szintű lesz, hogy valamelyik vonat lerobban 2 állomás közt.
Ha új vonatokat nem is kapunk, legalább az Uzsgyi szerelvényeket, vagy a csörgőket visszahozhatnák, azokkal legalább tudnák tartani a menetidőt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!