Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A 81-es vasútvonal fejlesztése...

A 81-es vasútvonal fejlesztése, kétvágányúsítása, villamosítása megmentené kelet nógrádot?

Figyelt kérdés
2021. jún. 24. 12:36
1 2 3 4
 1/33 anonim ***** válasza:
62%
Mitől?
2021. jún. 24. 12:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/33 anonim ***** válasza:
95%
Egyértelműen pozitív lenne. Az iparban mindenütt ki vannak éhezve az olcsó munkaerőre, csak hát ahol nincs infrastruktúra oda nem tudnak semmit telepíteni.
2021. jún. 24. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/33 A kérdező kommentje:

Hihetetlen módon néptelenedik el az összes kelet nógrádi település. Pedig nem vagyunk száz kilométerre Budapesttől.

Majdnemhogy előváros vagy kertvárosi agglomeráció vagyunk. Plusz itt van Szlovákia, Fülek, Losonc, összekötökapocs lehetnénk Felvidék és a főváros között, mégis, sok hely olyan mint Afganisztán. Rohad szét minden erre milliárdokból bicikliutat építünk olyan helyeken ahol életveszély végigtekerni.

2021. jún. 25. 19:53
 4/33 anonim ***** válasza:
73%
Azért túlzásokba ne essünk kérdező, hogy "előváros" mert az Hatvan fele véget ér, már a pesti agglomeráció. Salgótarjánból és környékéről Budapestre naponta ingázni még egy fullos villamosított 81-es vonallal is húzós dolog lenne, mert azért még akkor is kb. egy óra húsz perc volna az út, plusz ugye a hatvani átszállás.
2021. jún. 27. 11:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/33 A kérdező kommentje:
Közvetlen gyorsvonattal, mint régen. Mozdonycsere nélkül Hatvanban. Vác Pesttől nincs messze, mégis egy óra bejutni autóval a belvárosba, vonattal meg 26 perc. Sok ember aki az építőiparban dolgozik naponta jár föl Budapestre autóval Nógrádból. Ugye nincs munka, ami van az meg rosszul fizet a környéken. El nem tudom képzelni hogy fog pl. Salgótarján kinézni tíz év múlva így, katasztrófa.
2021. jún. 27. 12:44
 6/33 anonim ***** válasza:
63%
Úrpinnal sok ingázó jàrt Pestre. Én is utaztam vele nem egyszer reggelente.
2021. jún. 28. 08:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/33 anonim ***** válasza:
40%

"milliárdokból bicikliutat építünk olyan helyeken ahol életveszély végigtekerni"


Ezzel mi a probléma? Ha nem épülnének bringautak, akkor meg az lenne a baj, hogy "Jaj, ezek a hülye biciglisek mán megint a 22-esen tekernek" 🤡

2022. dec. 11. 13:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/33 anonim ***** válasza:
92%

Valamelyest előrelépés, hogy mától az IC-k óránként megállnak Hatvanban, így a Somoskőújfalu-Budapest menetidő is rövidebb lett. Az ócska BZ szerelvényekkel, amik most közlekednek a 81-es vonalon, viszont nem egy életbiztosítás, hogy valóban el is érik az IC csatlakozást, mivel lassan napi szintű lesz, hogy valamelyik vonat lerobban 2 állomás közt.

Ha új vonatokat nem is kapunk, legalább az Uzsgyi szerelvényeket, vagy a csörgőket visszahozhatnák, azokkal legalább tudnák tartani a menetidőt.

2022. dec. 11. 19:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/33 anonim ***** válasza:
58%
8! Uzsgyikra másutt (Alföldön, föleg Budapest-Lajosmizse meg Kecskemét-Baja vonatokban szolgál többségük) van szükség, Csörgö meg hasonlóan megbízhatatlan, meg sokat eszilja és ZAJOS!!!!! amiért panaszkodtak arrafelé állandóan...
2022. dec. 11. 22:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/33 anonim ***** válasza:
37%
*sokat eszik
2022. dec. 11. 22:20
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!