Hova kerültek a Desiro motorvonatok az Észak-Balatonról?
Figyelt kérdés
A Katica sebesvonatban most már (sajnos) Flirt vonatok járnak, hova kerültek az onnan felszabadult Desiro vonatok?2021. jún. 19. 20:53
1/7 anonim válasza:
Főként a Székesfehérvár-Baja, a Győr-Tapolca-Kaposvár, a Pusztaszabolcs-Székesfehérvár, Pécs-Nagykanizsa-Szombathely és Sellye-Szentlőrinc vonalakra, valamint 1-1 menet erejéig az ezekhez kapcsolódó mellékvonalak helyi vonataira.
2/7 anonim válasza:
Hát, azért annyira nem sajnos hogy Flirt van, Desiro vasutas szemmel messze a legproblémásabb.
3/7 anonim válasza:
Mókás ez a sajnálkozás a magyar vasút jelenleg egyik legproblémásabb (bár alapvetően jó konstrukciónak számító) motorvonat-típusának eltűnése kapcsán, főleg úgy, hogy igazából valamivel, illetve jóval újabb vonatok váltották azokat.
4/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat.
A Desiro kényelmesebb volt (kényelmesebb ülések, másodosztályú jeggyel igénybe vehető első osztály), illetve nagyobb élmény hallani, ahogy búg az a dízelmotor. :)
Ha a MÁV nem utasellenes felszereltséggel rendelte volna a Flirtöket, hanem legalább egy fokkal kényelmesebben, ahogy a GySEV tette, vagy arra tekintettel, hogy a Flirt vonatokat már távolsági vonatokra is rátették (pl. az említett Katica), akkor lehetett volna távolsági belsővel is rendelni, ahogy azt pl. Csehországban tették a Leo Expressnél, illetve Európa rengeteg egyéb pontján.
2021. jún. 20. 13:10
5/7 anonim válasza:
Szerintem egy "átlagmagyar" aki megy Pestről a Balatonra, inkább ül 3x annyi időt a kicsit kényelmetlen flirt-ben, minthogy egy picit kényelmesebb de klíma nélküli kocsiban utazzon.
6/7 A kérdező kommentje:
A Desiro-n akárhányszor utaztam, volt klíma.
2021. jún. 20. 14:41
7/7 anonim válasza:
Most lehet ezen rugózni, hogy hányszor ment a klíma, amikor utaztál vele, de a magyarországi Desirók elég tényszerűen megbízhatatlanabbak, problémásabbak a Flirteknél, legyen szó akármelyik hazánkban megtalálható alsorozatról. Az szerencsére nem fordaszervezési szempont, hogy neked nagyobb élmény hallgatni a dízelmotort, egy nyáron igencsak leterhelt és zavarérzékeny vonalon egy problémás járműsorozat közlekedtetése egy nagyobbfajta pofon volt a szarnak. Ja, és a Desiro sem erre lett tervezve első sorban, egy ugyanolyan kényszermegoldás volt más, megfelelő menetdinamikájú dízel vontatójármű, illetve mozdonyos szerelvény esetén pluszaban gyors füredi fordulást lehetővé tevő, a mozdonnyal kompatibilis, tisztességes vezérlőkocsi híján. Ugyanígy a Flirt is kényszermegoldás, mindenki tudja, hogy az elővárosi beltér mennyire ideális egy Katica-jellegű feladatra, de nincs más. (Minden munkanapon utazom Gysev 415-össel vagy 435-össel, utóbbi berendezése főleg ég és föld a mávos Flirtekéhez képest).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!