Egyik volt főnököm azt szokta mondani, hogy a Bz a MÁV legperspektivikusabb járműve!
Annyi új motorvonat kellene amennyi pénz a világon nincsen. A Desirokés az Uzsgyik is vacakok már, úgyhoyg gyakorlatilag minden dízel motorvonaoz le kellene cserélni.
2021. jún. 19. 14:55
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 anonim válasza:
Inkább amikor kihalnak a Bz-k akkor zárják be a mellékvonalakat. jelenleg a mellékvonalak bő 2/3-át az élteti még, hogy van rá jármű, nem az utasforgalmi igények...
Így vasútszeretőként részben azt mondom, remélem minél tovább húzzák még.
2021. jún. 19. 18:49
Hasznos számodra ez a válasz?
4/10 anonim válasza:
Igazából a még mindig több vonalon érvényben hagyott “járványügyi” menetrend is pontosan annak a jele, hogy egy sor mellékvonal addig fog élni, amíg megvan a szándék a Bz motorvonatok rendszerben tartására. Azt pedig nehéz megjósolni , meddig tart ki, hiszen ez akár néhány személyi változás után is elmúlhat, miközben maguk a motorkocsik megfelelő karbantartás mellett és pénztemetőként ugyan, de még évtizedekig elgurulgatnának.
2021. jún. 20. 01:18
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 anonim válasza:
KB 150 évig még.
2021. jún. 20. 06:39
Hasznos számodra ez a válasz?
6/10 anonim válasza:
Pontosan addig, amíg nem lesz helyette más, vagy éri el az adott mellékvonalat egy kis "párhuzamosságcsökkentés". Voltak az utóbbi időben hírek arról, hogy a MÁV külföldi partnerrel együtt (itt szó volt kínaiakról, illetve felmerültek az oroszok is) fog dízel motorvonatokat gyártani. De ebből belátható időn belül semmi nem lesz, tippre 5 évnél előbb. És még utána is igencsak kétséges.
2021. jún. 20. 17:53
Hasznos számodra ez a válasz?
7/10 anonim válasza:
1. Amíg le nem cserélik őket
2. Amíg le nem rohadnak végleg, ez utánpótlás nélkül a mellékvonalak végét is jelenti. Amúgy valószínűleg az lesz a vége, hogy egy teljes flottacsere árának a többszörösét pumpálják beléjük az elkövetkező években csak azért, hogy üzemelni tudjanak.
Egyébként a hibrid motorvonatok valamelyest segíteni fognak majd, ha jönnek, hiszen akkor néhány mellékvonal bevonható lesz a fővonalak közlekedésébe (pl. Budapest - Gyula, meg ilyenek) korszerű járművekkel.
2021. jún. 20. 23:56
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 anonim válasza:
#7 A hibrid motorvonati tendert már sajnos visszavonatta a kormány, arra hivatkozva, hogy a következő években villamosítanak olyan vonalakat, ahol használták volna őket (Balaton északi part, 142). Az nem zavarja őket, hogy bőven lenne még hely, ahol lehetne őket használni.
2021. jún. 21. 16:04
Hasznos számodra ez a válasz?
9/10 anonim válasza:
#8
Király. Tehát akkor 3 vonal villamosításával szerintük el is van intézve az összes mellékvonal.
2021. jún. 21. 16:08
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 anonim válasza:
Minden mellékvonal akkor sem fog megszűnni, ha kidőlnek a BZ-k, sőt, a környezetszennyezés, illetve majd az üzemanyag csökkenése miatt a vasút visszanyerhet valamennyit a régi jelentőségéből.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!