Mobiljegy alkalmazással nem tudok jegyet/ bérletet venni…?
Figyelt kérdés
Fizetéssel rendben van minden, beírom a bankkártya adatait. Azután meg csak tolt a felület ( az OTP Simple Pay) és órákon át csak tolt. Másnak is volt már ilyen?2021. jún. 14. 08:17
1/2 anonim válasza:
Ez azért van,mert külön jóvá kell hagyni a tranzakciót az OTP SmartBank nevű mobilos alkalmazásban.Töltsd le a Play Áruházból,regisztrálj be és akkor a jegyvásárlásnál fel is jön majd egy értesítés,hogy jóváhagyod-e.
2/2 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen! Sikerült
2021. jún. 30. 17:29
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!