A H7 pótlóbuszt vezető sofőrök nem unják, hogy ilyen rövid vonalon kell vezetniük? Volánbusz sofőrként nem ehhez vannak hozzászokva.
Figyelt kérdés
2021. jún. 8. 19:56
1/9 anonim válasza:
Biztosan unják, ahogy a BKV és Arriva sofőrök nagy része sem szereti, ha egy vonal 25-30 percnél rövidebb.
2/9 anonim válasza:
A távolsági buszok vezetői meg nem unják, hogy olyan hosszú vonalon kell vezetniük? Napi hülye kérdés...
3/9 anonim válasza:
nem azt unják, hogy rövid vagy hosszú, hanem azt, hogy 30 éve dolgoznak és még 30 hátravan!
4/9 anonim válasza:
Biztos van olyan közöttük, aki annyira rajong a buszvezetésért, hogy semmi nem unalmas, meg biztos van olyan is, akinek már attól hányingere van, ha csak a buszvezetésre gondol. Meg persze biztos van átmenet is ez a kettő között.
5/9 anonim válasza:
Vezetek ezen a vonalon is, ezért megszólítva érzem magam. Nem unom, mert nem mindennap ugyanitt vezetek és nem is mindig ugyanabban a napszakban. Tegnap 7-es vonalon voltam (igen, oda is szolgáltat a Volánbusz is), de a héten leszek még metrópótlón is. Ma szabadnapos vagyok. Szerintem csak a kiégett kollégák unják a munkájukat, a nagykategóriás járművek vezetéséhez mindenképpen nagyfokú monotonítástűrés szükséges. Nem tudom elképzelni magam kamionsofőrként (habár az a jogsim is megvan), hogy órákon keresztül 90 km/h-s tempomattal üljek a fülkében, ráadásul minden este otthon alszom.
6/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat. És a buszvezetők munkáját.
2021. jún. 9. 14:53
7/9 anonim válasza:
Maga a H7-es HÉV még kérdésesebb, mert az is 10 percet megy csak és a vezetőik gondolom mindennap ugyanazt az utat járják be, míg a pótlónál variálnak a vonalakkal és megy 4-5 kört, aztán megy másfele. Az 1-es metrónak is annyi a menetideje kb úgy hogy nincs felújítás ami lerovidítené, a szerelvénye máshol nem is tudna menni, így a vonal cserébe részt se megoldható, ráadásul alig van kanyar, 90%-a szerintem egyenes 😊 Volt valamikor régen egy hétvégét, hogy a 3-as metró a Határ út és a Kőbánya közötti 2 perces szakaszon el és visszázott, a Határ úttól pótlózás volt. 4-6-os villamos felújítás során volt olyan hogy 3 perces szakaszon oda visszázott a tömött busz, aminek 60%-a lámpánál állás volt, úgyhogy ezekhez képest nem is olyan extrém a H7 pótló 😅
8/9 anonim válasza:
vonal cserébe részt = vonalcserebere
9/9 10 deka farhát válasza:
A FAV-on a Mexikói úttól a Hősök teréig van néhány ív, utána a Bajcsytól a végállomásig szintén. Az Andrássy út alatti szakasz valaóban nyílegyenes, nyilván.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!