Ha nekem hazudik a MÁV/BKK, akkor miért is erkölcsi kötelességem megvenni a jegyet/bérletet? A MÁV/BKK részéről nem erkölcsi kötelesség igazat mondani?
Az mondjuk még mindig nem derült ki hogy miben hazudik a BKK/MÁV.Egy szolgáltatásért fizetni kell,ilyen egyszerű.Ha nem tetszik ne használd.
Amúgy ha ideges vagy mert késett a busz akkor rúgj a falba párszor és ne ilyen kérdésként feltett panaszkodásokkal hányj tele egy oldalt.
Azért nem mondtam konkrét hazugságot, mert számtalan van. De itt is mondta az egyik válaszoló a csepeli hév ügyét. Visszanéztem a hivatalos közléseket:
Jól emlékszünk a "karácsonyra elkészül" videóra
Aztán már január 31. lett a határidő
Aztán január 28. környékén tájékoztatták az utazóközönséget, hogy ne is álmodjanak a február elsejei nyitásról, szenvedjenek még 7 hónapot.
És mindezt úgy tették, hogy a MÁV már szeptemberben bizonyíthatóan tudott az augusztusig való hosszabbításról.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!