Ha van Budapest-Nyugati - Szentes között közvetlen vonat, akkor azt nem lehetne Hódmezővásárhelyig és onnan tovább (a pályát kicsit renoválva) Makóig? Makó megérdemelné újra a közvetlen vasúti összeköttetést.
És ezáltal lenne Hódmezővásárhelynek is közvetlen budapesti kapcsolata, nem kellene a kétes szegedi és csabai csatlakozásokkal bajlódni.
És Makónak lenne igazi vasúti forgalma.
Nagyon úgy tűnik, hogy abban a térségben most Szeged a fő csapásirány. Vásárhely felől a tramtrain, Makó felől a felturbózott buszmenetrend nyomán a buszok adják a ráhordást a szegedi InterCity/gyorsvonatokra.
Megjegyzem, ezzel együtt érdemes vizsgálni a mellékvonalak potenciálját, de nem egyértelmű számomra, hogy egyrészt az újszegedi végállomás másrészt meg a Tisza balpartján Szolnokig vezető vonal hossza, sebessége és kapacitása miatt feltétlenül jobb lenne az utasoknak a lassabb , de közvetlen napi 1-2 budapesti vonat, mint egy megbízható szegedi átszállásos rendszer.
Nem menne el Újstegedig.
Csak Makóig, és ezzel vasútilag Földeákot is ki lehetne szolgálni, és a Makói kisállomáson is lenne forgalom
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!