A mozdony, amikor hidegen vontatják egy szerelvényhez csatolva, akkor részt vesz ő is a fékezésben? Vagy csak gurul "üresben"?
pont a megfékezettség miatt volt a területünkön k. nagy botrány emiatt... besoroztak egy szilit pluszban, a jegyvizsgáló meg kiszámolta, hogy akkor a 120 helyett vmax 80... alaposan telibeverték a menetrendet (még azzal is, hogy 20 alapból 20 perc késésse, indultak, mert addig veszekedtek, számoltak :DDDDD)
úgyhogy mifelénk "hatóságilag" megtiltották a gépmenet spórolást.
az a gond hogy a mozdony nagyon nehéz 2-3 kocsi tömegét is kiteszi, és ha ekkora fékezetlen tömeg megjelenik a vonatban akkor alaposan csökkenteni kell a sebességet.
műszaki hibás járművet, pláne futóművel kapcsolatos - közlekedésbiztonságot érintő - problémával nem szoktunk vonatba sorozva továbbítani! Sőt azok általában vmax 60-al közlekedhetnek mí meg nem nézi valami hozzáértő.
Az utánfékező szelep használatakor gyorsfék működik, csak az üzemi nem.
Köszi a válaszokat, mentek a zöldek 👽
#7-es, amikor a #6-ost írtam, még nem volt ott az #5-ös, kb egyszerre írtuk, zöld ment neked is 👽
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!