Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mi a különbség a MÁV sima...

Mi a különbség a MÁV sima kocsi és a MÁV fecske kocsi között?

Figyelt kérdés

2020. jún. 29. 08:04
 1/4 anonim ***** válasza:
87%

Gugli első találata arra, hogy "máv fecske":


A másfélszáz Fecske kocsi belső berendezése egy frissebb színvilágot képvisel, amelyre rímelnek a díszítő madármotívumok. A komfortérzetet emeli a kicserélt padlóburkolat és az InterCity kocsiknál is alkalmazott, kopásálló üléshuzat, valamint a megjavított ablakkeretek és az ablakszigetelés, és végül, de nem utolsósorban az antigraffiti réteggel kezelt falak.

[link]

2020. jún. 29. 08:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
83%
régi kocsik azok ia ,csak kicsit felújították őket, aztán rányomták a fecse matricát.
2020. jún. 29. 09:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
92%

Ha Bhv-ra (vagyis négytengelyes, heggesztett acélvázas, távvezetékkel áthúzott, Ganz'42-es kocsi méretszabványon alapuló, peron- és középbejáratú, termes, 10 traktusú, másodosztályú ülőhelyes kocsi elővárosi forgalom részére, Dunakeszi Vagongyár, 1962-82) gondolsz, akkor abból a típusból van teliablakos, hugyos, patkány és fecske változat, attól függően, melyik évtizedben újítottak rajta legutóbb.


Az utas számára a fő különbség az utóbbi kettőn, hogy a klasszikus négyesüléseket lecserélték egy irányba néző IMAG Körmend II-típusú kettesekre, és gombnyomásra nyílik a vonat ajtaja, nem kilinccsel. Meg befalazták a középső kettősfeljárót is szimplára. Két vécé helyett pedig egy nagyobb van, a másik oldalon fél ablakkal hosszabb az utastér. Csomagtartók helyett oldalsó tartósor van üvegből. A kor divatja szerint a falakat beburkolták hat mázsa fehér műanyaggal, kb. mint a hármas metrón, és a klasszikus villanykörtés foglalatok helyett is vmi 21. századi megoldás van.


A patkányhoz (korai átépítés) képest a későbbi fecskék még jobban át van szabva, mert az egész ablaksort eltolták úgy 50 centivel, ami nem csak felújításnak, hanem komoly átépítésnek nevezhető, minthogy szét kellett vágni az egész kocsiszekrényt, a sima tető helyett bordázott lett, a lépcsőfok is más, a jellegzetes homlokfal is be lett "dobozolva". Egy részüknél a fele ablak nem lenyitható, a többinél mind az. Van amelyiknél a belső székeknek nincs lába, a többinél viszont rossz helyre tették, mert nem fér el a lábfej tőle, és azok a hatalmas, fél utashelyet levevő kukák mindenhova is egy kicsit túlzás oda.

2020. jún. 29. 22:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
46%

Vasút - Tényleg olyan hülye a MÁV, hogy olyan vonatot ... - IHO

iho.hu › hir › tenyleg-olyan-hulye-a-mav-hogy-olyan-...

2019. jún. 17. - Most éppen a MÁV-Start legújabb beszerzése, az emeletes Kiss ... emeletes vonat, és az simán átfért a Déli és Kelenföld között. ... Az a szerelvény azonban egy dízelmozdonyból és emeletes kocsikból állt. ... A német emeletes kocsik pont ugyanekkorák, 3 cm-el magasabbak ami minimális különbség, meg ...


Gyorsvonati pótjegy - miért? - Hova megy ez a vonat?

hovamegyavonat.blog.hu › 2013/05/02 › gyorsvonati_...

2013. máj. 2. - Ami most következik, az sima visszalépés a nem bérletes utasok számára, ... A jobb oldalon, árnyékban egy gyorsvonat "halberstadti" kocsikból. ... elkülönítése a rendszer elemei közötti finom munkamegosztást azonnal felborítja. ... ha valaki azt állítja: "egy fecske nem fogja varázsütésre megfordítani a ...

2020. júl. 9. 15:03
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!