Szerintetek van reális esély a Kecskeméti Kisvasút újraindítására?
Figyelt kérdés
Idén 11 éve zárt be, a pálya megvan, a kecskeméti állomást őrzik. Többször is lehetett hallani az újraindítás lehetőségéről, azonban ez eddig sikertelen. Még a hajtánypálya ötlete is feljött nemrégiben. Szerintetek? Zakatolhat még Mk48 a bugaci pusztában?2020. ápr. 6. 21:14
1/9 anonim válasza:
Nem hiszem. Ez a klasszik magyar kisvasút ez erősen bontásérett dolog. Lehet normális keskeny nyomközú vasutat is üzemeltetni 2020-as színvonalon, nálunk ez úgy sem menne...
2/9 anonim válasza:
nincs.
ott voltam az utolsó napon... :(
3/9 anonim válasza:
Mostanában viszik el az utolsó gépeket is, szóval nem úgy fest... Persze a hajtánypálya egy rövidebb szakaszon lehez opció, de olyan óriási nagy turisztikai potenciál abban sincs csak úgy önmagában. Ahhoz egy nagyon komoly, átfogó turizmusfejlesztési csomagra volna szükség a vonalak menti településeken. Félreértés ne essék, nekem abszolút kedvencem volt az a vonal, szerintem nem sok helyen volt "feltétel nélküli megálló", de itt Orgovány környékén akadt olyan kocsma, ahol bár megálló nem volt, egy kávéra mindig jutott ideje a személyzetnek :)
4/9 anonim válasza:
Nincs. Magyarországon csak bezárnak vasútvonalakat, (újra)indítani nem szokás.
5/9 10 deka farhát válasza:
4-nek: Balatonfenyvesen épp most újítják fel a csisztai vonalat, hogy újra felvehessék a forgalmat rajta.
7/9 anonim válasza:
Ha nincs, az nagy baj.
Amikor a dunántúli kisvasutakat megszüntették, az osztrákok akkor szedték meg magukat. Az se kizárt, hogy még kiderül, hogy a bezáráshoz is volt közük.
A kalocsai állomás is várja, hogy újranyissák.
Én biztos aláírom, ha petíciót indítanak.
8/9 anonim válasza:
#1 Csak kihagyod a képletből, hogy a többségük évszázados ipartörténeti emlék, járműveikben, műtárgyaikban, az utolsó sínszögben is hazai muzeáis érték, nem egy szimpla közlekedési eszköz, amit az emberek csak arra használnak, hogy a-ból b-be eljussanak. Laikusoknak persze lehet, hogy az, és ilyenkor jó panaszkodni, hogy "nem fejlődik semmi"... Hála az égnek, hogy ez Magyarországon nem úgy megy, hogy kihúzzuk a drótót, kiépítünk egy 80 km/h-ra alkalmas pályát beteszünk alá franciáktól vásárolt villamoskocsit oszt' jóvan.
9/9 anonim válasza:
Az ipartörténeti emlékeknek is megvan a helye és módja. A klasszikus álmodozók viszont mindig általános üzemről beszélnek...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!