BKV sofőrt hol lehet bepanaszolni aki mínusz fokban nem állt meg egy olyan megállóban, ahol fél óránként járnak buszok?
Figyelt kérdés
2020. jan. 14. 17:54
2/7 anonim válasza:
És hol álltál? Mert ha esetleg nem voltál látható részen, akkor az ő hibája. Sokan az esőbeálló takarásából ugranak elő az utolsó pillanatban, aztán csodálkoznak, ha a sofőr nem satufékez és tolat vissza...
3/7 anonim válasza:
Hmm... én a Volán ügyfélszolgálatára tippelek
5/7 anonim válasza:
bkk@bkk.hu
Konkrétan hol történt az eset? Biztosan ott volt a megállója az adott járatnak? Biztosan forgalmi kocsi volt? Ne érts félre, szerintem is fel kell hívni a szolgáltató cégek figyelmét az esetleges hibáikra, csak adott esetben emberi sorsok alakulhatnak rosszul, ha pontatlan információk alapján teszel bejelentést.
6/7 anonim válasza:
Hol lehet? A BKV ügyfélszolgálatán. Hol érdemes? Sehol, a fizető utas a kutyát sem érdekli.
7/7 anonim válasza:
Tettél panaszt?
Rendszeresen előfordul, hogy ül az ember a bkv/bkk megállójában a padon, várja a buszt, ahogy ők azt odafönt megálmodták - a busz meg elhúz mellette... Hol az utas hibája ez?
A másik meg az, amikor hamarabb indul el/tovább a megállóból a busz, tehát aki időre jön, az így járt...
Semmire se jó a menetrend.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!