Ilyenkor mit lehet tenni?
Hogy ha rossz adat szerepel a bérletemen, amit BKK pénztárnál vettem: nem attól a naptól kezdődik, mint én kértem de apénztáros nem volt hajlandó javítani, mondván hogy már nem lehet (ott helyben jeleztem).
Korábban is volt ilyen: tanulói helyett felsőoktatási bérletet kaptam, az se akarták cserélni, azt mondták, tanulók olyat is használhatnak, csak fordítva nem lehet.
Ilyenkor mit lehet tenni? Most tényleg ennyin múlik, hogy egy üvegablak mögül mit hallanak meg?
Mielőtt távozol a pénztártól, nézd meg, mit kaptál. Ha utána mész vissza, az már visszavàltás vagy csere, annak díjával és korlátozásaival együtt.
A felsőoktatásit valóban használhatod tanulói helyett, de forditva nem. Jelen esetben pedig ha nem kezdődött még el a mostani bérleted érvényessége, akkor kezelési díj ellenében visszaválthatod és újat vehetsz helyette.
"BKV-nek, és bepanaszolhatnád a pénztárost, de a gyakorlatban nem lenne semmi eredménye."
Valóban, különösképpen azért, mert a BKV-nak nincsen pénztárosa, a jegyértékesítést a BKK vézi...
Köszönöm a válaszokat.
Tényleg ott helyben jeleztem mindkét problémát.
" tehát jelen helyzetben tök mindegy."
Jaja tényleg tök mindegy, hogy csapba szarni, vagy szarba csapni... Bírom az ilyen tuskókat, mint te :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!