Hogy létezik, hogy a BKV az 1927-ben gyártott Roessemann-Kühnemann-féle 70-es fedett motoros teherkocsikat még mindig tudja használni?
2019. dec. 22. 10:54
11/14 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
#9#
Például a BKV 1600-as "F" típusú villamosai. 1897-ben lettek gyártva A döntő többség 79 és 82 között került selejtezésre
12/14 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#11: ezeken is volt komplett vázcsere acélvázasra, tehát gyakorlatilag időközben mindet újraépítették, ugyanúgy ahogy a 200-as ikarusok egy részénél is volt vázcsere.
Olyat is tudnál mondani Kelet-európából ami 80 évig a saját alvázán üzemelt? :D
13/14 10 deka farhát ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Kisvasúti járművek között előfordul. A Kemencei Erdei Múzeumvasúton például ott az ún. Érseki kocsi, amiről annyit lehet tudni, hogy 1927-ben kapta meg az acél főkeret a személykocsi felépítményt (korábban teherkocsiként használták). A padok és az oldalfal deszkáinak illetve az azokat tartó csavarok cseréjén kívül a kocsi alkatrészei eredetiek.
14/14 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat, sokat tanulok belőlük!
2020. jan. 23. 17:33
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!