Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Hogy létezik, hogy a BKV az...

Hogy létezik, hogy a BKV az 1927-ben gyártott Roessemann-Kühnemann-féle 70-es fedett motoros teherkocsikat még mindig tudja használni?

Figyelt kérdés
Ezek már majdnem 100 évesek. És még mindig jók? [link]

2019. dec. 22. 10:54
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:

#9#

Például a BKV 1600-as "F" típusú villamosai. 1897-ben lettek gyártva A döntő többség 79 és 82 között került selejtezésre

2019. dec. 25. 20:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 anonim ***** válasza:

#11: ezeken is volt komplett vázcsere acélvázasra, tehát gyakorlatilag időközben mindet újraépítették, ugyanúgy ahogy a 200-as ikarusok egy részénél is volt vázcsere.


Olyat is tudnál mondani Kelet-európából ami 80 évig a saját alvázán üzemelt? :D

2019. dec. 26. 00:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 10 deka farhát ***** válasza:
Kisvasúti járművek között előfordul. A Kemencei Erdei Múzeumvasúton például ott az ún. Érseki kocsi, amiről annyit lehet tudni, hogy 1927-ben kapta meg az acél főkeret a személykocsi felépítményt (korábban teherkocsiként használták). A padok és az oldalfal deszkáinak illetve az azokat tartó csavarok cseréjén kívül a kocsi alkatrészei eredetiek.
2020. jan. 21. 14:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat, sokat tanulok belőlük!
2020. jan. 23. 17:33
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!