Szerintetek nornális, hogy kidobatta a kávémat a buszsofőr, mert egy 2 dl, műanyag termoszban volt?
Nem tudtam becsúsztatni a táskámba, mert akkor már folyamatosan figyelt. Azért fogtam a kezemben, nehogy azért mégis belefollyon, hiába zár jól.
Közölte, hogy folyadékot még lezárt állapotban sem hozunk fel buszra. Ami érdekes mert távolsági, van aki 7 órát is utazik rajta. Ne igyon egy cseppet sem?
Nagyon gondolkoztam, hogy el sem megyek inkább így.
Bezzeg az nem zavarta, hogy kb. 3 hete ugyanezen a buszon, ugxanezen egy járatom, majdnem behánytam, mert egy srác, nekiállt büdöshúsos szendvicset kenni az ülésen, meg meg is ette
Rendesen kipakolta...
De a termosz az baj volt. Mondom, nem tehettem meg, hogy belrcsúsztatom a táskába... "meg kellett volna inni, a szabály az szabály". Az, hogy majdnem berókáztam a löncshústól, az nem baj. Mert ablak sincs rajta, az nem szabály... Szánalom.
Sziasztok! Akit érdekelne, ezt a választ kaptam a panaszra 3 hét után. Szerintem nevetséges, nem szimpla műanyagpohár volt, meg vissza lehet zárni és ő azt sérelmezze konkrétan, hogy "folyadék lezárt állalotban sem utazik, benne van a szabályzatban". Nem a zárhatósággal volt baja, amit ő is látott hogy ez teljesen lezárt edény, azért mondta, hogy "még lezárt állapotban sem lehet folyadék"... Végülis nekem mindegy már, mai eszemmel nem foglalkoznék vele, akkor mérges voltam, illetve felháborodott, meg hogy mással ne tehesse meg, hogy lezavarja egy fél liter ital miatt.... Legyen így, beedobhattam volna a táskába én is, de utána nem tudtam... De mással is szemétkedett már ilyen miatt... "meg hogy a kamerából látom". Bezzeg amikor majdnem behánytam, mert nekiállt szendvicseket kenne, meg zabálni az ablak nélküli buszon valaki, löncshúsból, meg valami nagyon büdiből, az nem volt szayzatellenes... Egy pici kávés termosz, amit nem fent akartam meginni igen, de annyira, hogy megtagadja az utazást... Vicc.
"2019. november 28-án a Zalaegerszeg-Békéscsaba viszonylatban közlekedő, XY számú járatot végző autóbuszvezetővel az előírt munkáltatói eljárást lefolytattuk.
Jegyzőkönyv felvétele mellett hallgattuk meg az esettel kapcsolatban, mely során részben elismerte az Ön által leírtakat. Elmondta továbbá, hogy véleménye szerint nem zárható termosz volt az utasnál, hanem egy eldobható papírpohár műanyag tetővel, így valóban az Üzletszabályzatban foglaltakat szem előtt tartva nem engedte a felszállást.
Az esettel összefüggésben felhívtuk munkavállalónk figyelmét a körültekintőbb munkavégzés követelményére, valamint az utasokkal szemben elvárt udvarias magatartás tanúsítására.
A történteket sajnáljuk. Bízunk benne, hogy a későbbiekben hasonló probléma nem merül fel és megelégedéssel veszi igénybe szolgáltatásainkat.
Budapest, 2019. december 20."
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!