Miért selejtezték le az Ikarus 412-es sorozatot, amikor a jóval régebbi 260/280-asokat még több helyen használják?
Figyelt kérdés
Annyira jó minőségűek voltak a szocializmus alatti gyártmányok?2019. nov. 10. 11:52
1/3 anonim válasza:
Mert egy rossz konstrukció. A motor gyenge és megbízhatatlan, az utastér szűkös, egyszerűen nem volt versenyképes más alacsonypadlós buszokkal szemben (MB Citaro, Volvo 7000, stb.) A 200-asok meg egyszerűek, megbízhatóak és alkalmasabbak városi forgalomra.
2/3 anonim válasza:
Hát azért az túlzás... Most is van még belőle forgalomban kb 30-35 darab.
És igen, mint már elhangzott: konstrukciós hibás. Hajlamos a váztörésre, repedésre. Utaskomfortja pedig kifejezetten rossz. De nem teljesen mondta le róluk, például nemrég újítottak fel egyet (PTZ-500) És a most forgalomban lévők is mind fel lettek újítva kisebb-nagyobb mértékben (Nay-xxx rendszámúak nagyobb mértékben)
3/3 anonim válasza:
PTZ-500 nem felújított, csak új rendszámot kapott, hogy a régi rendszámát (BPI-060) megkaphassa az Ikarus 60-as nosztalgia.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!