Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Ekkora szemetek ezek a mai...

Ekkora szemetek ezek a mai buszok? Valakik meg röhögnek a markukban?

Figyelt kérdés

Eltelt az Ikarus 260, 280 óta vagy 25-30 év, és a korszerű(bb)nek mondott buszok (volvo 7700, vanhool, stb) 100km-en 15-20 literrel is többet zabálnak? Ekkor egyértelmű hogy a károsanyag kibocsátás is több, főleg ha maga a gázolaj előállítását is belevesszük. Az alkatrészek is méreg drágák hozzá.

Kérdés: tényleg ennyire segg hülye ma mindenki, es nem tudnak olyan biszt gyártani mint mi 30 éve?

Vagy papíron le lett hozva mint környezetkímélő busz (lsd pl WV botrány). A gyakorlatban meg okádja mind a füstöt, es 55-60l-t zabál? Komolyan manapság csak ilyen szemetet lehet venni, vagy a bkv vásárolt ennyire rosszul. De ha szgk ból indulunk ki, akkor a 30 éves 35-40l fogyasztás helyett kb. 25-nek kéne lenni, nem 60-nak... Ez senkinek nem szúr szemet?

Hogy örülhet a volvo gyár hogy ekkora szemetet el lehet sózni. Ráadásul a koromból is a károsabb fajtát bocsátja ki a nagynyomású befecskendezés miatt.

Azt értem hogy az üzembiztosság gyengébb az ikarusnál, de jóval olcsóbb üzemeltetni az biztos, persze örökké nem tartanak, de a mai felhozatal tragikus..



2019. szept. 28. 23:09
1 2
 11/20 anonim ***** válasza:
94%

Nem a busz szemét, hanem a megrendelő volt idióta.


A volvo buszok hosszabbak, nehezebbek ( Ikarus 22 tonna, 7700 30 tonna..) és több utas befogadására alkalmasak (ez megint plusz súly), ráadásul van bennük egy nagy teljesítményű légkondi, ami durván levesz a teljesítményből.


És ezek után sikerült megvásárolni a leggyengébb motorral mondván "jóleszaz". A végeredmény, hogy az ikarushoz képest van egy nagyobb, nehezebb és kisebb teljesítményű buszunk. Naná, hogy többet fogyaszt...


Érdekes módon Bécsben sikerült ugyan ezekbe a buszokba egy 355 LE-s motort rakni..

2019. szept. 29. 09:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/20 anonim ***** válasza:
38%

"Az alacsonypadlós baromkodás meg megint valami elmeroggyant ötlete lehetett. 100 emberből max 1 rokkant, és arra az 1%-ra tervezik akkor a buszt?"

Azért az alacsonypadló a 4 gyerekes, de az 5. gyerekét babakocsiban toló nőnek, és az időseknek is jó az... Meg annak is, aki véletlen épp tegnap törte el a tappancsát... A többi komment korrekten leírta a kérdésedre a választ.

2019. szept. 29. 09:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/20 A kérdező kommentje:
Most nézem, hogy kevesebb ember fér fel egy 7700a buszra, mint a könnyebb ikarus 280-ra. Na innentől nincs miről beszélni. De hat nem is csodálkozom, demszkyék vették ezeket a szemeteket, ráadásul hogy minél drágább legyen, újonnan...
2019. szept. 29. 15:09
 14/20 anonim ***** válasza:
20%
Ne csodálkozz rajta, Kérdező: ez csak egy volt a Demszky-patkány balfogásai közül. Az az embergyűlölő kretén ott rombolta a fővárost, ahol érte.
2019. szept. 29. 15:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/20 anonim ***** válasza:
79%

"Most nézem, hogy kevesebb ember fér fel egy 7700a buszra, mint a könnyebb ikarus 280-ra."


Ha csak most nézed, akkor miről süketeltél eddig? :D


Nem mellesleg koppra ugyanannyi ember fér mindkét buszra:

[link]

[link]


Cserébe a Volvo alacsony padlós, klimatizált busz.


De ahogy előttem írták, nem a jármű szar, hanem nálnuk csinálják ész nélkül a beszerzéseket, mert jó lesz az ócsóba módon lenyúlják a pénz felét a maradékból meg megveszik a paletta legolcsóbb, használt darabjait. Pont ugyanúgy, mint amikor nem vettek klímát a kombonira, mert minek az, vagy nem vettek klímát a "felújított" orosz gányokra, mert minek az.

2019. szept. 29. 16:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/20 anonim ***** válasza:
38%
Kicsit olyan, mint amikor megveszik az emberek a lelakott, 1,6-os 316i motoros BMW-ket mert hát Béjemvé, aztán a csuklós 7-es busz osztja a kúpot nekik a Rákóczin.
2019. szept. 29. 16:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/20 A kérdező kommentje:

És a volvo szerint nagyobb motorral jelentősen kevesebbet fogyasztana?

Oké hogy klímás, alacsonypadlós, de úgy is botrányos ez a fogyasztási adat, klíma nélkül könnyebben is legjobb esetben ugyanannyit enne mint a 30 éves technika, ami nagyon gyenge teljesítmény.

Szerintem a váltok se ideálisan váltanak, huzatja a motort mintha verseny lenne, gondolom ez az alulmotorizáltság miatt is van, de akkor meg korlátozni kéne inkább még a teljesítményt, és gyorsuljon kicsit lassabban.

2019. szept. 29. 17:45
 18/20 anonim ***** válasza:
75%

"Oké hogy klímás, alacsonypadlós, de úgy is botrányos ez a fogyasztási adat, klíma nélkül könnyebben is legjobb esetben ugyanannyit enne mint a 30 éves technika, ami nagyon gyenge teljesítmény."


Te mesélj már nekünk, azokról a hatalmas áttörésekről, amit a belsőégésű motorok hatásfokának növelésében sikerült elérni az elmúlt 30-40 évben. Pár százalékról beszélünk mindössze azt se minden konfigurációnál...

2019. szept. 29. 18:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/20 anonim ***** válasza:
31%

Pedig lehet ám jó buszokat találni a maiak között is. Nem véletlen ilyen népszerű a C2-es Citaro. A 7900-as Volvok is kifejezetten jók.


Amúgy a trolikhoz hasonlóan Solarist kéne venni azt szevasz. Nem is értem mit keresnek a szutyok török Conectok Pesten, amikor ezerszer jobb Solarisokat vehettünk volna.

2019. szept. 29. 20:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/20 anonim ***** válasza:
32%

„De igen tudjuk ezeket az értékeket mind hamisítják...”


Nem láttunk még olyat, áh...:O

2019. okt. 2. 18:22
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!