Ki találkozott már olyan szituációval, ahol egy autóst becsapott egy másik autós azzal, hogy kárt csinált neki és a szükséges hibalapot nem engedte kitölteni csak egy meghatározott összeget kért?
"Hónapokkal később jött a biztosítótól a levél, hogy valami 1 milliót fizettek ki neki és átsorolták a legrosszabb biztosítási kategóriába..."
Ez egy kamutörténet. Ilyet nem csinálhat a biztosító, ugyanis a bonus-malus besorolásod nem a károkozások értékétől függ, hanem hogy hány károkozásod volt az 1 év alatt.
11/12: ""Ez egy kamutörténet. Ilyet nem csinálhat a biztosító, ugyanis a bonus-malus besorolásod nem a károkozások értékétől függ, hanem hogy hány károkozásod volt az 1 év alatt.""
Nincs igazad!
Velem történt. Vizes nyomvályúban hegymenetről lefele, 2 fokozatban motorféken ereszkedtem le, rácsúsztam az előtte haladóra. Érintőlegesen koppantunk, szemmel látható sérülés nem történt. Rendőrt hívtunk, nem tudtunk megegyezni! 1000. Ft helyszíni bírság, követés be nem tartása. Papirok kitöltése után vettem észre, akire rá csúsztam a kocsijának eleje összevélt már törve. Lényeg!!!! Alianz zrt biztosító, másnap fénykép, majd kb 1 hónap múlva telefonon értesítettek "kár 99 ezer pár száz Ft, és visszasoroltak a nullásba. 1 évig!Történetem ennél hosszabb, nem részletezem, de ez a valóság!
Az már más kérdés, részemről pénzmosás történt, egy x@r ügyvéddel!!!
Történetemkor, még nem volt okos telefon, fénykép készítésére. KRESZ: az út és látási viszonyoknak megfelelően... Esetem tanúiság ként! Én megtanultam!
utolsó:
A kérdéses történetben te voltál a hibás, ez nem is kérdés.
Attól, hogy egy kocsi eleje össze volt törve nem következik, hogy a hátulja is mielőtt belementél... Továbbá 99e forint szinte semmi, a hátsó lámpa egy komolyabb autóba fél millió, de még az én középkategóriásomba is 150e.
Az meg, hogy 0-ába soroltak vissza egy dolog - kérdés, hogy milyen bonuszban voltál! Illetve a biztosító mindig felajálja, hogyha kifizeted a kárt nincs visszasorolás!
Én 470-es kárt csináltam , kettőt vissza is estem a besorolásba úgy ahogy azt kell és akkor idézek a levélből amit kaptam , csak hogy tiszta legyen és sok slangot kiveszem,nem regényt akarok csak a lényeget
2009.évi LXII. törvény 25. § (1) a hivatkozott jogszabály értelmében ,a biztosított járművel okozott és a biztosító teljesítési kötelezettségét kiváltó káresemények számához igazodóan kell alkalmazni a pótdíjazást (malus)A biztosítás bónusz/malus besorolását tehát önmagába a felelősségbiztosításra teljesített kifizetés ténye módosítja,a biztosító által a károsultnak kifizetett összeg nagysága az üzembentartó bonus/malus besorolást nem befolyásolja. Szóval besorolásnál majdnem mind1,hogy a kár pl 20ezer vagy mondjuk 2 millió, kettőt eszik vissza az ember (akkor kellemetlenebb ha ezzel a-2 vel már A0 alá megy szóval M-be)
A majdnem mind1 dolgot azért írtam,mert van az amennyit inkább lazán megéri kifizetni a biztosítónak,hogy a besorolást ne érintse a dolog.
(nekem nyilván eszembe volt közel fél milliót kifizetni, nah bumm majdnem 18000ft-al lett több most az éves biztosításom)
"Vizsgakövetelmény MO-n az, hogy lejtőn visszagurulás néklül el tudj indulni."
Megnézném hogyan indulsz el hegyen, ha koppig rádállnak. Mint mondtam külföldön történt az eset és a rendőrök is mondták, hogy tipikus biztosítási csalásról van szó...
# 16
Simán. És el is venném minden falábútól a jogosítványát aki Budán csak úgy tud elindulni, hogy fél métereket visszagurul. Amelyik lejtőn a kézifék megtartja az autót ott el lehet indulni egy mm hátragurulás nélkül - aki mást állít az béna.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!