Vasúti kereszteződéseknél mi a funkciója az átjáró melletti, korláttal elkerített szervizutaknak? (példák lent)
[link] ,21.0163741,3a,30y,261.68h,90.44t/data=!3m6!1e1!3m4!1sZHfKp976x7b5iJ2tQ_Zaww!2e0!7i13312!8i6656
[link] ,19.7972632,3a,75y,220.8h,89.52t/data=!3m6!1e1!3m4!1scVJjJvGzHzS4fqvuH5XmLA!2e0!7i13312!8i6656
#1: Meg kellett volna nézni legalább az egyik képet...
Egyébként ezek valószínűleg az átjáró felújítása alatt létrehozott ideiglenes átjárók, vagy az út vonalvezetése megváltozott és a korábbi nyomvonal maradványai
Ahol nincs a közelben más vasúti átjáró, ott nem lehet lezárni a felújítás idejére. Ilyenkor a munkálatok megkezdése előtt építenek egy ilyen ideiglenes átjárót, amin tud haladni a forgalom a felújítás ideje alatt.
ui.:
A mezőberényi átjárót (első kép) már végleg lezárták, mert felüljáró épült helyette.
Valami barmok lepontozták a jó válaszokat, ahogy itt a GYK-n szokás.
Vasutas vagyok, tényleg az a helyzet, hogy ahol forgalmas utat keresztez a vasút, és csak nagy, sok km-es kerülővel lehetne elterelni a közút forgalmát, ott a Közlekedési Hatóság csak úgy engedi karbantartások idejére lezárni az átjárót, ha van mellette egy ilyen kerülő.
Amikor felbontják az átjárót, előtte megnyitják ezt a kerülőt, és itt közlekednek az autók. Jópárszor részt vettem már ilyen munkában.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!