Régebbi autóknál ugyanúgy lehetséges, mint többi sebességbe váltani. Viszont a mai autók némelyikében már elektronikával le van tiltva az startolás is nem kinyomott kuplung mellett, nem tudom, hogy lehetséges lenne-e ilyen újabbakban indítás után betenni az 1-est kuplung nélkül. Nem csinálok ilyet szándékosan, mert nem szeretnék tönkretenni egy kocsit ilyen szórakozásból.
2019. ápr. 12. 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?
2/10 A kérdező kommentje:
Köszi a választ, én sem akarom kipróbálni, csak érdekel hogy mennyire lehetséges.
2019. ápr. 12. 21:24
3/10 anonim válasza:
A szinkrongyűrűt használja kuplung helyett.
Lehetséges, de semmi értelme és tönkreteszi a váltót.
2019. ápr. 13. 08:29
Hasznos számodra ez a válasz?
4/10 anonim válasza:
Hát amelyik autóban szinkronizálva van az 1-es. Szerintem van egy kis trükk benne. Látszik, hogy meggurul az autó és úgy ugrik be 1-be. Szerintem vagy egy kis lejtőn állt,vagy megtolták hátulról,de figyeltek rá,hogy ez a videón ne látszódjon,és ha vannak emberek,akiket ez a dolog foglalkoztat és másoknak a figyelmét erre felhívják,akkor ez az egész semmi elérte a célját. Reklámozott nekünk itt egy Alfát .
2019. ápr. 14. 07:01
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 anonim válasza:
"Hát amelyik autóban szinkronizálva van az 1-es."
Tudsz írni olyan típust, amiben nincs szinkronizálva az egyes és mondjuk 1980 után gyártották?
2019. ápr. 14. 07:54
Hasznos számodra ez a válasz?
6/10 anonim válasza:
Próbáld ki. Haladj bármennyivel és tedd bármilyen fokozatba haladás mellett. Ne engedd rá a kuplunfűgot,csak tedd vissza, sikerülni is fog,de az 1-es reccsenni is fog egy nagyot. Az 1-est és a rükvercet nem szokták szinkronizálni,mert menet közben oda nem váltunk,csak állóhelyzetben. Elvileg.
2019. ápr. 14. 08:12
Hasznos számodra ez a válasz?
7/10 anonim válasza:
Nem tudom te milyen bontószökevényeket vezettél, nekem eddig egyik kocsiba se reccsent az egyes.
Nem is szabad neki, mivel kb. a 70-es évektől kezdve minden autóban az összes előremeneti fokozat szinkronizált. Már a zsiguliban és a trabantban is szinkronizált volt az 1-es.
2019. ápr. 14. 09:45
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 anonim válasza:
Állóhelyzetben nem is reccsen meg, és a rükverccel együtt arra tervezték,hogy állóhelyzetben tegyék be,de próbáld meg 30-40-nél betenni 1-be, bármelyik fokozatba sikerül majd reccsenés nélkül,csak 1-be nem. Nem azért tudom,mert bontószökevényeket hajtok, de mindegy,nem bizonygatom neked,a fantáziádra bízom.
2019. ápr. 14. 09:57
Hasznos számodra ez a válasz?
9/10 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat :)
2019. ápr. 14. 15:38
10/10 anonim válasza:
30-40-nél nem azért reccsen, mert nincs szinkronizálva, hanem csak simán túl magas a fordulatszám a váltáshoz. (Egy normál utcai autót 30-40-nél épeszű ember amúgy sem rak 1-esbe).
10-20-nál viszont simán be tudod rakni, tehát szinkronizált az egyes, mert ha nem lenne, akkor nem tudnád berakni, csak álló helyzetben (vagy ha ügyes vagy és illeszted a fordulatszámot).
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!