Tegyük fel, hogy holnaptól te lennél a gyorsforgalmi utak építéséért felelős ember. Mi lenne a legfontosabb?
Mivel nem ismerem az összes út állapotát, ezért csak az általam ismert problémákat tudom mondani.
Először is az autópályák városi elkerülő szakaszain megszüntetném a fizetési kötelezettséget (pl. az M7 székesfehérvári szakasza), ezzel is tehernemtesítve a városokat.
Aztán a 81-es halálutat végre kétsávosítanám, ami már régóta esedékes... +kerékpárút kerülne mellé.
Meg ilyesmik...
Én sem ismerem minden térség gondját-baját, de ami nagyon fontos az a M0 befejezése és én a M4est kiépíteném minimum Püspökladányig.
Az M0 befejezése nagy forgalmat venne le Budapestről hiszen személyautóval gyorsabb átmenni a városon mint körbemenni (11-es, M2, M3 irányából M1-M7-re és vissza) és az M0 déli részéről is (teherautóknak körbe kell menni).
Emellett nagy a tranzitforgalom Ny-K irányban, a hosszú M4 sok balesetet megspórolna.
Ezek után lehetne matekozni egy Szombathely-Kaposvár-Kkhalas-Berettyóújfalu pályán ami végül csatlakozik az M35-höz és a meghosszabbított M4-eshez.
Köszönöm a válaszokat! Sok elgondolkodtató választ láttam, amelyeket valóban meg kellene építeni! Én is leírom a szerintem szükséges fejlesztéseket, ha esetleg valakit érdekel. Illetve ezután is nyugodtan írjátok le, megnézem szívesen! :D
Teljesen új szakaszok:
Szerintem mindenekelőtt meg kellene csinálni az M4-est a határig. Püspükladány után nem feltétlen a forgalom miatt, sokkal inkább a tranzitforgalom aránya miatt, illetve azért, mert rengeteg baleset történik, valamint az egyik legforgalmasabb európai út része.
Ami még szintén nagyon szükséges, az az M0-ás befejezése, de minimum az északi (10-es és 11-es főút között) szakasz, mert az bekötné a 10-es főutat, és például a 10-es út fele nem a városon keresztül kellene menni.
M10-esre is szükség lenne, tapasztalatból tudom, hogy mekkora rajta a forgalom, és egy főút mellett élő embernek ez borzalmas lehet.
M8-as legalább M7-M4 között autópályaként. Szerintem aki megnézi a térképet, illetve járt már az M0-áson, annak nem kell felvázolni, hogy miért is kell az M8. Aki pedig nem járt, vagy nem látta térképen: M7-M4 sokkal rövidebb lenne, ha lenne M8. Illetve az M0-ás túl van terhelve, avagy éppen kapacitáshatáron üzemel, mikor hogy..
Más nem igazán van, ami S.O.S, és jelenleg nem épül (Igen, az M4-es épül, de jelenleg nem végig). Illetve kéne Budapestnek egy városi autópálya, de ahhoz rengeteg épületet kellene lebontani, még akkor is, ha csak két autópályát (pl. M1/M7-M3) kötnének össze.
Bővítés:
Szerintem a régebbi autópályákat minimum az első nagyobb városig kellene 2x3 sávosra bővíteni.
Gyakorlatban:
-M1 Győrig, de ez belátható időn belül meglesz. Hosszabb távon szerintem kéne rá végig, két fontos tranzitútvonal része.
-Az M2-es egy darabig meglesz az új 2x2 sávval
-M3-as Hatvanig, odáig jócskán túl van terhelve, legalábbis csúcsidőben mindenképpen.
-M4-es is jó darabig jó lesz, ha elkészül.
-M5 legalább Kecskemét-észak csomópontig, de inkább Kecskemét-dél. Sajnos ez nem lesz meg egy jó darabig.
-M6-os kapacitáshatár alatt üzemel, nem szükséges beavatkozás.
-M7-es Legalább Balaton északi feléig (710-es főút).
Szerintem ezekre mindenképp szükség lenne, mert a felsoroltak mind jóval kapacitáshatár felett üzemelnek, csúcsidőben pedig főleg..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!