Tegyük fel, hogy holnaptól te lennél a gyorsforgalmi utak építéséért felelős ember. Mi lenne a legfontosabb?
Figyelt kérdés
Mely gyorsforgalmi utak lennének azok amelyeket rögtön kezdeményeznél, hogy építsenek meg? Akár autópálya, akár 2x2 vagy 2x1 sávos autóút formájában. Esetleg mely meglévő autópályákat 2x3 sávúsíttatnál, és mely szakaszukat? Lehet nem meglévő terv is, csak a lényeg, hogy legyen ésszerű oka, ne az, hogy ,,Mert itt lakom”, hanem például a forgalom nagysága, vagy egyéb más hasonló tényező indokolttá teszi. Kiváncsi vagyok, várom a válaszokat! :)2019. márc. 15. 10:36
1/14 anonim válasza:
Elsősorban az autópályák állapotát hoznám rendbe.
Több olyan szakasz van, ahol nem lehet menni...
Aztán amit terveznék, az tervben van csak nem csinálják...
2/14 anonim válasza:
Én egy Szeged-(Baja)-Nagykanizsa pályát eltudnék képzelni. Ma csak nagy kerülővel, vagy falvakon és városokon át lehet eljutni Szegedről a nyugati országrészbe. Mindkét lehetőség drága és sok idő.
3/14 anonim válasza:
M4-et 2x2 sávosan legalább Szolnokig.
M10 és M100
M7-est 2x3 sávossá alakítani legalább Siófokig.
Meg egy budakeszi elkerülő is jó lenne, de az elég lenne 1x1 sávosnak is.
4/14 A kérdező kommentje:
3-as Hála az égnek az M4 Szolnokig (hivatalosan Abonyig, de onnan plusz 7-8 kilométer, és Szolnok) idén decemberben kész lesz! :) A többi sajnos várat magára ://
2019. márc. 15. 11:18
5/14 anonim válasza:
Őszinte leszek. Nekem az lenne a legfontosabb, hogy a lehető legtöbb pénzt ellopjam. Pont azt csinálnám, amit a mostani fejesek.
6/14 anonim válasza:
Az lenne az első, hogy fejezzék be az M0-t max nyár elejéig.
7/14 anonim válasza:
Számomra a legfontosabb az lenne, hogy útfelújításkor minél több anyagot spóroljak ki és a felújításért kapott pénzt és a tényleges anyagköltség különbözetét zsebre tehessem.
A kátyúkat úgy javíttatnám, hogy a munkások beleszórnának valamit, lábbal rátaposnának kettőt-hármat és kész.
Nem lennék más, mint az elődeim. :)
8/14 anonim válasza:
Egy horizontálisan átszelő gyorsforgalmi útra tényleg égető szükség lenne az országban, mert ha valaki d-keletről d-nyugatra akar menni és fordítva, akkor most egyetlen lehetősége az, hogy felmegy Bp.-re, majd vissza lemegy. Vagy utazik 3-szor annyi időt a csepőke utakon, amik szétrázzák az autót.
9/14 anonim válasza:
Az összes eddigi kivitelezőtől inkasszálni a csókosan megnyert közbeszerzési pályázaton kaszált extraprofitot. Csak a valós építési költséget tarthatnák meg. Gyanítom, hogy az így keletkezett összegből meg lehetne kétszerezni az autópályák hosszát.
10/14 anonim válasza:
Jelenleg Magyarországon a 4-es út kivételével nem a gyorsforgalmi utak okoznak gondot, úgy gondolom, hanem az életveszélyes, brutál rossz állapotban lévő főutak és mellékutak. Én ezekkel foglalkoznék inkább, az autópályák teljesen rendben vannak jelenleg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!