Durván megkarcoltam a dísztárcsát az oktató kocsiján, kinek kell kifizetni a kárt, neki vagy a sulinak?
Az a nagy helyzet, hogy te jelenleg csak tanuló vagy, a felelős vezető az oktató.
A kárt lényegében ő okozta azzal, hogy nem figyelt eléggé, bár kétségtelen, hogy egyetlen pillanat is elég ahhoz, hogy megtörténjen a vaj.
Nem az a gond, hogy meghúztad a felnit, hanem az, ahogy viselkedik.
Gondolkozz el azon, nincs-e egy normálisabb oktató (vakon ne válts, a másik is lehet bunkó)
Én nem értem, hát egy oktató nem kalkulálja be azt, hogy a kocsijában kár keletkezik, mert kezdő sofőrök vezetik az autóját? Miért mérges egy ilyen apróság miatt? Fiam is húzta már meg a dísztárcsát a kocsin a rosszul letett padkával, de nem szóltam egy szót se, még csak ideges se lettem, hiszem valószínű velem is megtörtént volna, ha túl szorosan akarok odaállni.
Szerintem emiatt ne legyen lelkiismeret furdalásod.
Oktatóm még nyugdíjasan is tanít, nem véletlenül... megfizetik a szakmát, hiszen kevés van jelenleg az oktatókból. Úgyhogy ilyen szövegek, hogy drága a benzin, meg még kevés az óradíja is... na ne inkább.
Egy dísztárcsa ( dísztárcsa = az a műanyag xar amit a lemezfelnire raknak ) filléres tétel.
Egy alufelni az drága.
De ez egyik se zavarjon. Te tanuló vagy, azért vagy ott, hogy tanulj. Azért fizetsz egy OKTATÓNAK komoly pénzeket, hogy figyeljen helyetted és kijavítsa a hibáidat. Ha nem figyel az az ő baja. Vagy majd ha elmélázik vezetés közben és nekimentek egy másik autónak azt is veled akarja majd kifizettetni? ugyan már.
Ne fizess neki egy petákot se. Ahogy az sem a te dolgod, hogy mennyi a benzin és mennyi az óradíja. Ha kevés emeljen, ha nem éri meg neki menjen el csalánt szedni az erdőbe és ne oktasson.
válts oktatót
neki nem kellett volna hagynia, hogy közel állj a patkához, azért van ott hogy figyeljen, hogy ilyen ne történjen, ő érzi az autót te még nem
be kellett volna fékeznie ha kicsit is neccesnek érzi
az oké hogy rád szól, hogy trafizni fognak azt jól teszi
de ha hagyja hogy így parkolj az az oktató hibája
meg mi az, hogy csak első pár alkalommal csak a kormányt kezeled meg az indexet?? kanyarodni a legkönnyebb megtanulni meg az indexet kirakni a pedálokat nehezebb összhangba megtanulni
én 1. órán már forgalomba vezettem, 20 perc volt a rutin pályán majd vitt egy kört a városba, néha bele nyult a pedálokba hogy haladjunk vagy valami, meg tanítgatott még kezelni a váltót
nem pedig ilyeneken szarozott, hogy mikor nem tudom kezelni az autót és nem figyelt akkor volt valami gond
egy igazi oktató olyan, hogy pl mikor a sebességet feljebb rajtam rám szólt hogy fel ne engedjem a kuplungot, mert nincs bent, teljesen rakjam be újra
azért van ott hogy minden ilyen kis apróságra figyeljen, mert ő a hibás nem pedig a diák ha van valami a rendőrség is őt venné elő ha balesetet okozol
Nagyon gáz az oktatód!
Persze, első órákon segít a kuplunggal, hogy ne fulladj le, de hát akkor hogyan fogod megtanulni a pedálkezelést?!
Motornál igen, mivel ott nem tud az oktató közbeavatkozni. Bár cserébe minden tanuló motoron amit én láttam volt bukókeret.
Autónál ez szinte kizárt, ha nem szándékos a károkozás, ugyanis ott törvény szerint a vezető az oktató nem a tanuló!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!