Cabrio tető felhúzás leállósávban?
10-es, bocs, de menj a fåszomba ezzel a dumával. Jó baràtom főnöke pontosan úgy vesztette életét, hogy a leállósávban megállt kereket cserélni és hát a kamionos pont átlógott. Esélye sem volt.
És igenis látok kacsázó kamionokat a külső sávban. Rohadt monoton egy munka, nem is mindig az erre legalkalmasabbak végzik, a biztonságkultúrával is vannak gondok - egy csomó rizikófaktor, ami miatt baromira nem jó ötlet bármiért is megállni a leállósávban.
Abban persze igazad van, hogy a legtöbb baleset a forgalmi sarokban történik, de a leállósávban a legnagyobb az ütközési sebesség és a legkisebb az esély a túlélésre. Szóval nem kellene kicsinyíteni a veszélyt.
Balesetek vannak és lesznek,minden a szerencsén múlik meg a karmán hogy kinek mi van megírva. Ha nekem ismerősöm a 4 es úton halt meg akkor attól még én menni fogok a 4esen.
Én a szabályos megoldást írtam le tehát ha rendőr kérdi miért állt meg ott, mit kell mondani. Mellesleg egy tetőfelhúzás max fél perc ,van esély arra hogy addig meghal valaki de kicsi. De arra is van esély hogy beszakad allatunk az út vagy infarktust kapunk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!