Miért szapulja mindenki a kamionosokat?
Mindenhol ez folyik... a kamionos szabalytalankodik, a kamionos akad el a hóba, a kamionos lassú, mert betartja a sebességet, ha nem tartja be akkor ostoba kamionos veszélyeztet......
Stb stb....
Ugy gondolom egy kamionosnak sokkal de több szabálytalankodó autóst kell elviselni 1 nap mint fordítva...
(Nem vagyok kamionos)
Ez csak egy ráérő unatkozós kamukérdés..én például nem szapulom őket(sem)..tehát már nem mindenki.
Ha vezettél volna ilyen nagy dögöt, akkor nem kérdeznél ilyent.
Néhány év, meglesz a jogsid, és szégyellni fogod ezt a kérdést.
Időpont ma 14:28
Ja mégis nekik köszönheted részben hogy a boltból a pofádba kerül a zabálnivaló
Pedig elég gyakori téma a médiában a folyamatos tilosban előzés, illetve most az M1 járhatatlan külső sávja miatti hiszti.
Ezt a kérdéskört két irányból lehet megközelíteni:
- a mindenki köcsög nézőpont: a kamionosok köcsögök, mert lakott területen száguldanak, lakott területen kívül (relatív ) lassan mennek, előznek autópályán, elakadnak a hóban stb..
- az infrastrukturális nézőpont: azért kerül elő ennyi probléma mert a jelenlegi szabályozás és a jelenlegi közúti infrastruktúra nem alkalmas ekkora nehéz tehergépjármű forgalom lebonyolítására, a forgalom nem elég homogén és így folyamatosan problémák keletkeznek.
Az egyik fuvarozócég úgy hatja az embereit és úgy foglalja az időpontokat, hogy mindenhol 90-nel kell menni, a másik inkább az üzemanyagon spórol és 70-75-80-azásra kötelezi a sofőrjeit. Ez egy szabott napi vezetési idővel rendelkező rendszerben problémákat szül és ebből jön a sok előzés. Ha valahogy a jelenleginél kisebb tartományban lehetne homogenizálni a minimum és maximum sebességeket akkor ez a jelenség megszűnne - a betarthatóság az más kérdés :D
Sajnos nálunk megfigyelhető egy olyan koncepció, hogy a közlekedésben semmi nem merünk kicsit sem túlméretezni ( lásd 2x2 sávos M0 keleti szektor, ahol bár kihagyták a helyet a harmadik sávnak, de isten tudja mikor lesz megépítve ). Az M1,M0,M5 gyakorlatilag nincs akkora kapacitású amekkora a rajta áthaladó forgalom ezen felül az M1 felújítása már legalább 10 éve esedékes.
Az M1-es autópályán, az M0 keleti szektorán, az M3 Hatvan -s Budapest közötti szakaszán, az M7 mindkét oldalán Balatonszentgyörgyig szükség lenne a 2x3+leállósáv méretű autópályára illetve ezen felül a jelentős tranzitforgalom miatt szükség lenne egy Budapestet és az M0-t elkerülő összekötő tranzitútra Tata-Baracska-Kiskunlacháza-Dabas- M5/405 irányban. Ekkor az M1,M7,M5 elővárosi szakaszai illetve az M0 déli szektora jelentősen tehermentesülne és rögtön nem lenne annyi probléma a kamionokkal.
Ez az egész napos előzi tilalom is ökörség szerintem. Vannak olyan autópálya szakaszok ahol nap közben is olyan alacsony a személyautó forgalom, hogy a kutyát nem zavarja ha előznek. Viszont vannak olyan szakaszok is, ahol meg éjjel is feltartják a forgalmat az előzéssel. Ez a 6-22 előzni tilos ez a legolcsóbb, de egyben a legrosszabb szabályozás amit meg lehetett csinálni :D
"Ez érdekes, én sem hallottam még soha, hogy bárki is szapulta volna őket."
Az elmúlt pár hétben több cikk és videoriport is volt ebben a témában a mainstream médiában, az ezeknél lévő kommentáradatot érdemes lenne megnézni, fogsz találni szapulást bőven :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!