Miért nem építik meg az M0-s körgyűrű hiányzó budai szektorát?
"Ugyan miért kellene a Budai hegyek alatt egy ötödik METRÓT, a legdrágábbat építeni?! Láttam már olyan nyomvonaltervet, amely távolabb kerüli meg Budát, - a Budai hegyeket is, - tehát nem a hegyek átfúrásával, - és sokkal kedvezőbb a fő közlekedési útvonalaktól jelenleg szinte elzárt, pedig nem is olyan távoli települések számára is! Én csak ezt tartanám ész-szerű megoldásnak!"
Ha nem lennél ilyen korlátolt, akkor megértenéd, hogy a körgyűrű elég sok mindenkinek (fővárosiak, keleti országrészből nyugatra tranzitutazók) érdeke. Az, hogy az újgazdag budai agglomerációba kiköltözött tehetősöknek b*ssza a csörét, az engem marhára nem érdekel. Ismerek ilyen embereket.
M0-s hiányának egyik leglátványosabb jele a keleti szektor: aki pl. Ukrajnából megy Olaszország fele, annak pl. nagy kerülő, hogy a keleti szektoron kell áthaladnia, mert a budai szektorral kb. 20-30 km-t spórolna meg.
Azt nem értem, hogy ez valóban indokoltan kiemelt stratégiai beruházás lenne, ahol se az önkormányzatok nem pampoghatnak, se népszavazás, se környezetvédelem, se semmi nem befolyásolja a döntést. Ha egy szobor lehet kiemelt stratégiai beruházás, akkor ez miért nem?!
Van egy tippem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!