Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Magyarországon a halálos...

Magyarországon a halálos kimenetelü baleseteket, nem lehetne halálbüntetéssel szankciónálni? Hétfőmegint ártatlan emberek haltak meg Budapesten.

Figyelt kérdés
A halálbüntetés akkor szabható ki,ha gyorshajtás történik. Elkêpesző mennyien halnak meg Magyarországon közlekedési balesetben.
2017. máj. 18. 09:17
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:
100%
Nem
2017. máj. 18. 09:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 anonim ***** válasza:
84%
Amíg gyilkosok szabadulnak ki börtönökből pár év után, addig nonszensz felvetés. De kellene sokkal, sokkal keményebb szankcionálás
2017. máj. 18. 09:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/19 anonim ***** válasza:
79%

Én azért kiváncsi vagyom, higy mennyivel mehetett az mercis....

Nagyon önsajnálóan nyilatkozott tegnap...

2017. máj. 18. 09:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/19 A kérdező kommentje:
Eleve 20 méterre volt a buszmegálló. Nem kell tudósnak lenni, hogy ahhoz hogy elrepüljenek a buszmegállóba, akkor a mercisnek minimum kiló százzal kellett mennie. Az másr kérdés, hogy állítólag a másik sofőr meg az elsősséget nem adta meg. De ha a gyorshajtás nincs, akkor a buszmegállóba se csapódnak be, és egy koccanásos történet lett volna.
2017. máj. 18. 09:48
 5/19 anonim ***** válasza:
96%

Rettenetes ez a baleset, az igaz. De arról szokjunk már le, hogy fogat fogért alapon gondolkozunk, mert hiába tűnik a média tálalásában egyértelműnek egy eset, lehetnek olyan személyes tényezők is az esetet ismerő szakemberek látókörében, amik árnyalják a képet.

Persze, a konkrét esetben maga a gyorshajtás ténye és az azt megelőző sávváltás eleve nagyon megnehezítette a kikanyarodó autos számára a veszély észlelését, de vajon minden esetben egy közutálatnak őrvendő maffiózó az, aki 120-as tempóban csapat a városban? Ha nem, akkor majd a volt maffiózónak halálbüntetés jár egy ilyen esetért, a tisztes családapának meg elnézzük, hogy szereti szegény a sebességet, de ne nyírjuk már ki, mert három gyerek várja otthon... Remélem érzed, mi a baj a halálbüntetéssel: egyszerűen nem tudod visszacsinálni.

2017. máj. 18. 10:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/19 anonim ***** válasza:
100%

Senki se úgy ül autóba, hogy na, akkor ma embereket fogok gyilkolni a kocsimmal.

Legtöbbször figyelmetlenség, rutintalanság, versengés az oka.

Azért valljuk be, más, mint amikor valaki fejbever valakit egy baltával álmában 500 Firntért.

És még az se halálbüntetés.

Az viszont igaz, hogy a bizonyíthatóan a másiknak kárt okozni akaró, agresszív sofőröket keményebben kellene büntetni, mert rengeteg ilyen van.

2017. máj. 18. 10:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/19 anonim ***** válasza:
100%

valaki segítsen már nekem mert biztos hülye vagyok.


A Dózsán haladt a gyökér a hősök tere irányába.

A másik pedig a Kassák-ról kanyarodott ki balra.


Mindkét utcán lámpa van. Egyszerre nem lehetett mindkettő zöld. K-ravicces lenne ha a egy derékszögű kereszteződésben a zöld jelzés ellenére még másik autósokra kéne számítani.


Tehát vagy valamelyik lámpa sárgán villogott amirúl nem beszélt senki, vagy valaki piroson hajtott át.

2017. máj. 18. 10:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/19 anonim ***** válasza:
100%
vagy a kassákra kanyarodott be balra a dózsáról? Annak még lenne értelme.
2017. máj. 18. 10:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/19 anonim ***** válasza:
100%

Én nem szeretek istent játszani. A baleset az baleset, akár emberi hibából történt, akár fatális véletlenek eredménye.

Vagy ki nem védhető műszaki hiba.


Nem egy halálos ítélet volt régen, amelyben teljesen biztos voltak az elkövetőben.

Később kiderült, ártatlanul végezték ki. Már csak ezért sem értek egyet veled.



A mercis nagyon normálisan nyilatkozik, nem mossa magát.

Itt dolgozom, a történések helyén.

Szerintem az volt, hogy jó szokás szerint a balra kanyarodni szándékozó ott ragadt a kereszteződésben, s a mögötte lévők nem a kormányt, hanem a dudát használják, sürgetik.

Napont tapasztalom ezt. Akkor is, amikor az autós szabályosan jelzi a kanyarodási szándékot, tehát simán lehetne mögötte sávot váltani.

Nem, sürgetik. Ő meg látott egy pillanatnyi lehetőséget. A Merci takarásban volt.

Hogy gyorsabb volt-e, s mennyivel nem tudom.

Picit mindenki gyorsabb itt, de nappal száguldozókat nem látok.

A záróvonal átlépés, záróvonalon megfordulás 5-6 perces sűrűséggel előfordul, meg zebrán gyalogos ledudálása igen.

Nem állítom, hogy a mercis biztosan nem ment 100 fölött.

Viszont egy sarokkal arrébb egy éve volt egy hasonlóan durva ütközés.

Azt láttam. Az Angyalföldiből kirombolt egy terepjáró, s a Dózsán közlekedőt úgy fellökte a vízművek kerítésre, hogy a csövek elgörbültek.

Autós vagyok, trafi nincs a szemben, de a terepjáró max. 60-nal ment.

2017. máj. 18. 10:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/19 anonim ***** válasza:
100%

"De ha a gyorshajtás nincs, akkor a buszmegállóba se csapódnak be, és egy koccanásos történet lett volna."


Igen,meg ha nagyanyám sárga lett volna meg csilingel úgy hívnák villamos...

Ennek az egesznek semmi ertelme,mert akkor ennyi erővel "de ha autó nincs,akkor nincs ami elüssön...legfeljebb a fejedre esik egy tetőcserép......de ha tetőcserép nincs....stb stb" lehetne folytatni a vegtelensegig!

Nyilván nem lehet minden veszelyes tenyezőt kizarni at ember eletebol!

2017. máj. 18. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!