Ezt mitől csinálta az autó?
Figyelt kérdés
Céges furgonnal tartottam ma hazafelé (1993 Ford Transit), erről a kocsiról azt kell tudni hogy nincs benne szervó (gyárilag ilyen, azaz sose volt) így nehézkesebb tekerni a kormányt, a fura sőt ijesztő az volt mikor bementem a körforgalomba és kanyarodás közben mintha hirtelen könnyebben tekertem volna a kormányt egy pár másodpercig, a holtjátéka alapból is elég nagy úgy mellékesen, de mintha most még nagyobb lett volna és tök könnyen tekeredett a kormány. Hazáig még kanyarodtam vele egy párat akkor normálisan lehetett kanyarodni vele, vagyis talán egy árnyalattal mintha könnyebben tekeredne a kormány. Halottatok már ilyenről?2016. dec. 8. 17:24
1/8 anonim válasza:
Lehet, hogy hülyeségnek hangzik, de az én autómnál , akkor éreztem ilyet, hogy furcsa a kormány, főleg kanyarban, amikor fullra fújták a gumikat.
2/8 A kérdező kommentje:
Nem lett a gumikhoz nyúlva mostanában, olyanról már hallottam hogy elmegy a szervó menet közben és nehezebb lesz eltekerni a kormányt, de fordított esetről még nem hogy visszajöjjön ami sose volt. :)
2016. dec. 8. 17:33
3/8 anonim válasza:
Vigyázzunk! A kormánymű a futómű és a fék.. ez a három ami életbevágóan fontos. A jó állapot elengedhetetlen!
4/8 anonim válasza:
Nem volt rajt súly? :D
Amúgy én is kerékfújás után szoktam ezt érezni. De a legdurvább City servoval, a hóban. Ott tényleg ijesztő, mert olyan, mintha csak a kormány forogna körbe, a kerék nem. :D
5/8 A kérdező kommentje:
Nem volt, pár szerszám hátul, de fúrógép, flex ilyesmi az meg se kottyan neki, meg én egyedül ültem benne.
2016. dec. 8. 17:59
7/8 A kérdező kommentje:
Nem tudom, nem éreztem ma csúszósnak az utakat annak ellenére hogy minuszok voltak, lehet hogy ott kicsit csúszott volna valamitől?
2016. dec. 8. 18:06
8/8 veterán vas válasza:
Személyes tapasztalat, hogy a Tranzit kanyarodásakor (kb 30-35°környékén) minkét irányban van egy-egy pont, amikor az az érzésed, hogy jégre futottál, vagy hogy a kerék elemelkedik a talajtól. Ez az állapot főleg akkor jelentkezik, amikor az autó hátuljába komolyabb súly van, és az első tengely nem kap terhelést.
Valahol a kormánygeometria és a tengelyterhelés közötti összefüggésben keresendő a magyarázat..... mi sem jöttünk rá. :(
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!