Az emberek többségét irritálják a kisautók az utakon?
Rengeteg autóm volt már, most a jelenleginek a saját tömege 750kg, 1.6 benzin(16 szelep), virsligumik.
Volt nagy autóm, sokféle, de ez....
Nem száguldozni akartam vele, csakis parkolás szempontjából esett erre a választás.
De egyszerűen képtelen vagyok eljutni vele bárhova úgy, hogy ne tolna hátulról 5cm-re valamilyen autó.
Tegnap már a lökhárítót menet közben el is találta egy a körforgalomban.
Nem, nem a sebességemmel van baj, inkább gyorsabban is megyek a megengedettnél.
De egyszer megkérdeznék ilyenkor valakit, hogy ilyenkor elkapja a harci szellem, vagy így lesz ő erősebb/jobb?
És az ilyen mögöttem jövők nemtől, kortól függetlenül akárkik lehetnek. De egy valamiben közös mind...
Engem autótól függeltelnül a következő típusok irritálnak autótól függetlenül:
1. Kalapos Kálmán: Ráér, van ideje. Ha zöldre vált a lámpa
kényelmesen megkeresi az egyest, és szép lassan elindul, nem érdekli, hogy utána már csak 2 autó fér ált. Az utakon is megengedett mínusz 20-szal megy, lehetőleg a reggeli csúcsban, amikor más sietne munkába.
2. Kilométeres Klára: Ha állás van, pl. lámpánál, "kilométerre", de legalább másfél autóhosszal megáll az előtte levőtől. Gyakran szeret olyan szitulációban így megállni, hogy ne tudj tőle besorolni az üres jobbra kanyarodó sávba. Ha rádudász, csak néz bambán.
3. Hetvenes Henrik: Mindenhol 70-nel megy. Lakott területen is. Nem zavarja.
4. Gyáva Gyula: Általában nem tudja, hol mennyi a megengedett. Kicsit szétszórt szegény. Így nagyjából az általa sejtett korlát mínusz 20km/h-val megy, nehogy levillantsák. Pl. németeknél sokat látok belőle. 100 a megengedett, ha jön a traffipax, csak 80 nal megy el.
Ha 80 van, és általában ott ki is teszik még a trffi előtt is közvetlenük, ő akkor ics csak 60-nal mer elmenni.
Ha meglát egy települést 2 kilométerre, akkor már elkezd 60-nal menni, mert nem tudja hogy kint volt-e a tábla.
5. Bárány Bandi: Ő igazi birka. Magában nem veszélyes, de ha van 4-5 társa akkor esélyed nincs megelőzni őket. Lakhelye neki is németország. Ugye a 3,5 tonna felettikamionok 70-nel cammoghatnak.
Ők pedig képesek akár egész úton cammogni. Akkor is ha van 2-3 km egyenes szakasz, és nem jön semmi. Egyszerűen nincs motivációja hogy előzzön. A baj akkor van, ha összejön 4-5 egymásután, akkor neked sincs esélyed. Távolságot akkorát tartanak hogy leelőzni nem tudod a sor a kanyarig biztonsággal,
de be se férj közéjük. Ha megpróbálkozol bekéretszkedni, akkor villogással jelzik nemtetszésüket.
6. Kellemetlen Kelemen: minden utcában van egy. A mienkben is. Mindig a mi házunk előtt akar parkolni pedig majdnem üres az utca, tulajdonképpen van joga hozzá. Ezzel nincs is baj, csak látja hogy esetleg a házunk előtt szivesen parkolnék én is.
Egyszer próbának odaálltam a hobbiautómmal. 2 hónap után elmentem vele egy körre, gyorsan odaállt hogy mutassa: "csakazértis".
9# "Nem mellesleg az indokolatlan satuféknél nem feltétlen a hátsó a hibás. "
Nem tudom magyarországon hogy van, de németeknél egy Török átcseszett. Lámpánál indultunk el, eltévedt, egyenesen menő külső sávból hirtelen egy villantás után balra akart kanyarodni. A hátulról jövő megijesztette, satufék, én meg nekikoccantam.
A rendőr azt mondta mindegy mi az ok, a hátső a hibás. Be is vállaltam volna a dolgot, de más okból (kicsit pofátlan Volt a figura) úgy döntöttem, hogy betartok neki, elmentem ügyvédhez, ő azt mondta hogy esetleg 2/3-adig le lehet alkudtatni, de ez a biztosító dolga, de ha nem fogadja el, akkor lehet hogy perelni fog. Ott meg bármi kijöhet.
A 2/3-adot elfogadta.
Tény, vicces egy kávédarálónak néz ki a verda.
Ha valakit letolok, akkor az a sebessége és nem a mérete miatt van. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy ha meglátnálak előttem, akkor arra gondolnék, hogy fel fogsz tartani, de ha megtalálod a gázt, akkor nem izmozok mögötted. Ha Q7-tel vagy és feltartasz megelőzlek.
Nincs kissebbségi komplexusom, nem tolom le a kisebbeket hogy megmutassam ki a fas a gyerek a szemétdombon, egyszerűen szeretem a saját tempómat autózni. Ugyanígy ha te jössz pályán a szappantartóddal a belsőben, akkor takarodok kifelé hogy autózhasd a saját tempódat.
Az előző hozzászólónak igaza van. Nem a másik lámpáit kell figyelni, hanem jóval elé és előre is kell gondolkodni
Az előző #9-est akart jelenteni, csak lassan írtam meló közben.
#11
Igen, vannak ilyen kretének. 4-es főút, 90-es korlát, halad a sor 90-100-zal, hát akkor ne tököljünk, 120 és előztem végig őket. Megláttunk egy traffizó rendőrt, gyorsan csaptam vissza a többiek közé, fék hogy felvegyem a 90-100-as tempót, de a sok agyhalott beleugrott a fékbe 60ig. Figyelem hogy mi történik előttem, ok nincs a fékezésre, így kicsit váratlanul ért hogy bele kell ugrani a fékbe, nem csak lehellet gyengén megpöccinteni.
Nem mindenkinek az autózás a bolondja, van aki a különféle hajlamait kompenzálja egy Ford Ranger-el, de én leszarom.
Én sem szoktam idegeneknek beszámolni hogy miért egy régi C corsa-t használok, aki meg ismer az tudja hogy csak arra kell hogy mégis kiváltsam a villamost, buszt, és különösebb körültekintés nélkül mehessen a csomagtartóba az állatok kajája, van egy nagy motorom amivel meg tavasztól járok egészen addig míg az aszfalt is engedi, ennek az abroncsait csak berakom az autóba és viszem gumiztatni.
Szóval akármit kell vinni valahova, arra kell az autó, egyedüliként meg nem kell foglalkoznom senkivel hogy most épp milyen autóba ül mellém.
Egyébként az ilyen autósoknak ugyanúgy vissza adom a szemétkedést nyaranta, simán beállok eléjük pirosnál, még ha a fejét is fogja.
Én azt veszem észre, hogy az emberek tévesen asszociálnak egy ilyen autó látványától, és gondolják, ez kicsi, meg nyomin néz ki, akkor biztos lassú, meg valami nagymami vezeti.
Pedig igencsak lehet meglepetéseket okozni evvel a kisautóval, valószínű ez lesz a végzete nálam, emiatt fogom eladni.
Elég nagy teljesítménye van a súlyához képest.
És sajnos olyan országban élünk, ahol az előítéletek alapján határoznak meg valakit, semmi empátia, érdeklődés a mögöttes belbecs iránt.
A magyarok asszociálnak, igen. Mindegyik oldalról. A BMW-s meg a mercis és a terepjárós is suttyó, meg kompenzál.
Mást el Sem tudnak képzelni. Pl. hogy valaki ha havi pár Ezer km-t autózik le, akkor nem mindegy hogy miben van a hátsója.
vagy ha hegyen lakik (nézzük csak Budaörs főúttól északra).
Télen normál autóval nehezen megy fel. Németeknél még gyakoribb az ilyen szitu.
De nálunk csak suttyók lehetnek.
Sokaknak meg akinek meg van, az azt hiszi hogy ő attól több. Pedig ha kiszeded az X5-ből, csak egy puhatestű csúszómászó. (ezt most arra érem azi tényleg az)
Mindenkit irritál valami. Akik rohannak azokat a lassúzó autósok. A többséget a pattogó street racerek. A kisebbrendűségi komplexusosokat a prémium autósok. A biciklistákat általában az összes autós és fordítva.
Tetess fix vonókampót az autóra. Akkor majd tartják a távolságot. Attól valamiért félnek.
Hát igen, én azt mondom, minden ilyen dühöngés, idegeskedés az ember maga, meg egy kikezeletlen xyz betegség.
Sokaknak sajnos a forgalomban jön ez elő, és elég intenzívek az élmények.
Én meg néha olyan halálosan nyugodt vagyok, lehet, ettől másznak sokan falra.
Amúgy rendszeresen többel megyek valamivel, mint a megengedett.
Csak ha a mögöttem jövő fejben eldöntötte már, hogy engem megelőz, mehetek akármennyivel, ő megelőz. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!