Mennyi idő alatt tettétek le a jogsit? A-z-ig mindenre gondolok : ) Mennyi órát vezettetek hetente? Nektek is csinálta az oktatótok, hogy 1-1 befizetett órából, ami 50 perc csak xy percet vezettetek le?
Én nem figyeltem.
Nem a gyorsaságra hanem a minőségre törekedtem.
Ha élet-halál kérdése lett volna akkor nyilván előbb kezdem el a tanfolyamot.
Nálam is bepróbálkozott, hogy bemegy a boltba, meg (az akkor még óvodás) kölykét hozzuk-vigyük, és társai, de már a legelején szóltam, hogy akkor ennyivel többet fogunk vezetni és kész.
Nem értelek titeket.
Ha magán matek/nyelv/stb. tanárhoz mentek, akkor ő kinyalja a feneketeket, maximálisan alkalmazkodik hozzátok, saját pénzén nyomtat, megy hozzátok házhoz, aztán az első nem tetsző alkalommal lepattintjátok, az autós oktatóktól meg mindent eltűrtök?
Elrontani a kocsiján értsétek úgy,hogy rosszúl váltok,kuplungozok,stb. :D nem fizikailag gallyra vágni :D
Egyébként adott forgalmi helyzetben pl elsőbbségadásnál Ti mi alapján mérlegeltek? Nyilván ha közel van hozzám a kocsi pl 10-20 méterre,akkor elengedem. De ha 30-40 esetleg 50 méterre van akkor mi a helyzet? Vizsgán ilyenkor mit célszerű? Elengedni,vagy sem? Mert ha a messzelévőt elenhedem arra azt mondhatják,hogu akadályozom a forgalmat. De ilyen helyzetben ha vizsgán nem áll mögöttem senki engedjem el a tőle 40-50 méterre jobb4ól érkezőt?
Egy óra 45-50 perc, az bele fér, hogy ebből 5-10 percet eldumál az oktató, ha az szükséges, de többet nem.
Az említett 45-50 percet viszont illik a tanulóval tölteni az autóban, a szünetben elmehet az ügyeit intézni.
Az előfordul, hogy dolga akad az oktatás idején (nálunk is volt ilyen), de ha korrekt, akkor az az idő nem számít bele a tanórába, esetedben a mai félórát valamikor visszakapod remélhetőleg.
Normális oktatóval ezeket meg lehet, és meg is kell beszélni, csak a mai 25 perc miatt moroghatsz, a 35-40 perc vezetés rendben van.
A forgalomba becsatlakozás is a leckék között lesz, fogjátok majd gyakorolni. Első a biztonság, de miután meggyőződtél arról, hogy lehetőséged van a biztonságos kikanyarodásra, menni kell, nem szabad megvárni a falu túlsó végén lévőket.
Ennek majd akkor látod meg a mikéntjét, amikor már a belvárosi csúcsforgalomban közlekedtek, és a becsatlakozásra mindössze 1-2 autónyi szabad hely van, előtte, utána tömött kocsisor...
Ismerik egymást, munkakapcsolatban vannak, ami esetenként jelenthet jót, semleges, vagy "nem szeretem viszonyt", mint akármelyik más munkahelyen dolgozó kollektíva tagjai közötti kapcsolat esetében.
Sőt, oktató lehet vizsgabiztos is, de annak az iskolának a tanulóit nem vizsgáztathatja, amelyiknél oktat.
A lényeg, hogy az oktatód a vizsga előtt tud majd a vizsgabiztosra vonatkozóan személyes tanácsokat is adni, tudja, hogy szigorú fazon lesz, vagy engedékenyebb, esetleg segítőkész, vannak-e "bogarai", kedvenc kitérőhelyei merre vannak. - ezért is hasznos a vizsga előtti egy óra "bemelegítő" gyakorlás.
A vizsgarendszer úgy van felépítve, hogy csak a vizsga napjának regelén tudják meg a vizsgabiztosok, hogy aznap kiket vizsgáztatnak, így addig az oktatóddal is csak általánosságokat említve tudtok beszélni a vizsgáról.
Alapkövetelmény lesz a szabályos közlekedés, amit az átlag autósok napi szinten "csalnak", az a vizsgán tilos, ha nem szabályos, kivéve, ha a vizsgabiztos azt mondja, hogy ne foglalkozz vele (előfordul, hogy egy kint felejtett 30-as táblánál döngetnek az autók 50-el, neked le kell lassítani 30-ra, de ha a vizsgabiztos azt mondja, hogy menjél te is gyorsabban, akkor mehetsz - ami persze nem szabályos, de nem tartjátok fel a többieket)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!