Magyarországon miért van az sokszor, hogy a külsőben jobban lehet haladni?
Ezt leginkább városban tapasztalom, főleg Budapesten,hogy gyakorlatilag ha haladni akar az ember akkor menjen a külsőben.
Nem is arról van szó,hogy kanyarodni akarnak, mert elég hosszú kanyarodósávok vannak, és szinte sosincsennek betelve.
Egyszerűen mindenki úgy ragaszkodik a belsőhöz, mintha kötelező lenne.Vagy ha 20 km múlva akar kanyarodni, neki már akkor is ott kell mennie.
A külsőben meg mindössze annyi gond van,hogy néha-néha egy-egy kamion,utánfutós autó valóban lassan halad ott, de őket kell megelőzni a belsőben.
Néha megkaparnám magam, mikor 70 helyett 50-el mennek a belsőben, a külső meg üres.
Tudom,hogy a város az más mint a pálya, viszont szerintem itt sem kéne a belsőben vakarászni a tökünket.Arra jó a külső is, aki meg menne, az mehessen.
Nem az a gond, hogy meg kell előznöm, az a gond,hogy lassan olyan lesz a külső mint máshol a belső.
70-es tempó esetében természetesen olyan szakaszra gondolok, ahol lehet 70-el menni.
(Budapesten pl. a szentendrei út bizonyos részei, hogy csak egyet mondjak)
helyes..maradjon továbbra is üres a külső, én szeretek ott haladni...tényleg gyorsabb. Persze figyelni kell, főleg a bringásra...de a figyelés része a vezetésnek..
szerintem.
Nem csak MO-on. Máshol is maradnak baloldalt előzés után.
Nem értem én sem. És tényleg sokszor lassabban mennek, mint a jobb sávban. Főleg az indiaiak, meg az idősebbek.
Van, hogy látni, csak azért húzódik valaki le jobbra, hogy telefonáljon vagy írkáljon.
Nem veszik sehol komolyan hogy előzősáv, még kint a városból sem.
Mindenki megy, ahol akar, úgy néz ki.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!