Az ilyen sofőrökre, hogy kell helyesen reagálni?
Ma reggel óriási késéssel sikerült elindulnom a munkahelyemre, ahol még új vagyok, és nehezen kerültem be, nem szeretnék szórakozni.
Lenyomtam a rohadt ébresztőt, és visszaaludtam, így mire feleszméltem 30 perc késésben voltam.
Maga az út egy óra, 80% autópályán.
Nem vagyok a száguldás híve, nem is szoktam.
Ezúttal 170-el mertem menni, de még ezt is sokalltam.
A Honda Civicemmel nem voltam túl népszerű a belsőben, már nem azért mert útban voltam, sőt, egyszer sem toltak le(...)
Viszont ment egy német hetes BMW max 150-el a belsőben, már a hatodik kamiont előzte, és nem ment le, így levillogtam.
Erre sem ment le, majd hirtelen megjelent egy BMW 5 GT mögöttem, már messziről láttam,hogy villogtat, és jön vagy 200-al.
Elsőre azt hittem nem is nekem villog, de bizony így volt.
Mögém jött, és úgy villogtatott mintha nem lenne más dolga.A napszemüveges sofőrje meg bőszen mutogatott (szürke,ködös idő volt, csak jelzem)
A 7-es nem ment, így kiraktam az indexet, és mentem én, a GT meg bevágott elém, és jobbról megelőzte a 7-est, aztán ment tovább a belsőben, de látótávolságon belül.
Majd valami csoda folytán, átjött a 7-es is a külsőbe, én meg vissza a belsőbe, és nyomtam tovább, utol is értem a GT-t, de az meg beállt 150-160-ra.
Nem tudtam mit csináljak vele, mentem mögötte egy darabig, de fokozatosan lassított, és 140-nél már villogtam, amire hirtelen villogtatta a féklámpáit.
Ekkor megijedtem tőle,hogy ez valami elmebeteg, így rögtön húztam át a külsőbe.
Erre ő gázt nyomott, és elhúzott, többet nem is láttam.
Kicsit felbosszantott,hogy mégis mit akar az ilyen tetű, én elengedtem, és elengedtem volna már hamarabb is, ha a 7-es reagál valamit.
Bármekkora sértésnek is vette,hogy nem azon nyomban tértem ki előle,akkor is micsoda dolog 140-nél fékezgetni?
Felrúgnám az ilyet...
(Elkésni meg elkéstem, de a főnök nem vett észre)
De milyen érdekes...valaki kilométereken át 140-el megy a belsőben.Nem gond, mert az egy 7-es BMW, feltart mindenkit, de semmi gond, az BMW.
Van egy másik BMW GT, ami több száz méterről már villog,hogy takarodjon előle mindenki.Jobbról előz, majd fékezget 140-es tempónál.Semmi gond, BMW.
Na de a rohadt Civices, 170-el megy, és inkább villogással jelzi, hogy útban vannak előtte,és nem előz jobbról, na ez az igazi féreg, ettől jogsit el, börtönbe, kezét levágni,hogy autót többé ne vezessen.
Ehhez tudok gratulálni!
"A 7-es BMW előttem, én, és mögöttem a GT.
Én átmentem a külsőbe, a GT engem megelőzött, a 7-esre már rá se villogott, bevágott elém, és jobbról megelőzte a 7-est."
Így csinálja ezt egy profi.
Na hogy tanulj is valamit:
a profi a másodperc töredéke alatt felméri a helyzetet. Már ösztönből. Látja az autó márkájából, évjáratából, a benne ülő feje formájából (nem vicc), az autó sebességéből, a sávban való elhelyezkedéséből, hogy mire készül. Hogy mire lehet számítani. Nem csak az előtte levőét, hanem többel előtte. Egy villantásból leveszi hogy te félre fogsz állni, az előtted levő pedig beragadós. Egy villantás, 200-ról vissza 180-ra, egy szlalom, és ami neked 15 perc gond, azt ő 2 másodperc alatt megoldotta.
Lásd jóságom végtelenségét, még pár tanács: keresd az autósok szemét. Egyből látod mennyire van képbe a forgalmi helyzettel. Üveges tekintetű nyugdíjas vagy sebváltóra dőlő, fültágítós, napszemcsis tini? Nem lehet mindenkit ugyanúgy kezelni. Ha mammer, akkor kettesbe be, ablakot le, könyököt ki, és otthagy, ha a májersrác, akkor ki is engedheted, nyomni fogja, nem vesztesz időt. Olvasd a forgalmat és sok időt nyersz. (és nem töröd össze a kocsid. A halálom az, amikor valaki KRESZ-szerűen összetöri az autóját, annyira ostoba)
1. 6 kamion nem sok, 1 percet kibírsz 140-nel akkor is, ha sietsz.
2. Nem villogunk. Parasztság. A túlnyomó többsèg észrevesz villogás nélkül is.
3. Nem tapadunk rá a másikra. Bármi gáz lehet, akàr direkt rá is fékezhet szívatásból a másik és kész is egy akár halálos baleset. Tuti megéri.
4. Jobbról nem előzünk. Alaplogikája a pályán közlekedésnek, hogy jobbra mindig tudsz menekülni, nagyon rossz esetben akár tükörbe nézés nélkül is. És ennek tudatában simán van, aki egy egyszerű jobbra sávváltást is levezényel tükörbe nèzés nélkül. Csatt.
5. Nem keressük a konfliktust.
E sztoriban kb. mindenki majom volt valamiért és a legjobb, ha mindenki eltávolodik a másiktól, amint tud.
Ha valaki nem húzódik le és van helyem azt kivárás után jobbról előzöm, nem érdekel a szabály. Nem villogok nem tapadok rá. Végül is sietek .Ha nem sietnék, akkor ráérnék kilométereket villódzni mögötte.
A Gt-s látta a szitut hogy a másik Bmw-s egy csakazértis megmutatom faja ,neked sem húzódott le, neki sem fog,ezért kikerülte a francba.
Persze ő is tahó volt hogy lelassított szopatni. Szóval itt mindhárman messze a tilosban jártatok ,azon vitázni ki a nagyobb tahó ,nem érdemes,mert mindhárman azok voltatok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!