A VW-sok miért érzik nemzttől függetlenül az utak királyának magukat? Ld. Lent.
"Igen, 80%, mert sok van belőle. Ha elmész Dubaiba, akkor meg 80% Ferrari."
Érdekes, felénk nincs több mint pl. yarisból vagy astrából, mégsem azok vannak megveszve. Néha van persze hogy jön mögöttem a VW és meglep hogy a következő lyuknál nem villog az Indexe és nem akar "alázni".
"Fapad? Talán te G Mercivel vagy I8-al szaladgálsz?"
Járhatnék akár trabanttal is, az hogy fapad, nem viszonyítás kérdése. Volkswagen - polcwágen. Ezt pont egy VW-stól hallottam. Egyébként nekem is Volt, persze van amelyik full extrás, de az annyiba kerül mint ha az ember valami normálisat vesz.
"Csak nem egy tipikus BMW-sel van dolgunk aki talált egy videót és most lecsap és számon kéri az összes korábbi (a stílus alapján megalapozott) sérelmét"
Ha valaki alapból bunkó, az úgysem veszi észre magat és nem keresne önigazolást. Innentől ez marhaság.
Bár pont ezt hogy a BMW-s vagy épp mercis bunkó, nem is értem honnan jön, szerintem csak irigység.
Mert németkenél a BMW-s Sem bunkó, magyaaroknál meg mindenki az.
Amúgy ezekre a VW-sokra nem is azt mondanám hogy bunkó (kivétel a videon szereplő egyed), hanem csak be van sózva a seggük és úgy mennek mintha számítógépen örökélettel játszanának. Hogy miért az rejtély. Hiába szorít a hólyag, azt látom rendszeresen, hogy sosem elég a megengedett, de sokszor még 20% plusz Sem, aztán előttem átt a következő lámpánál.
"Bármilyen meglepö is számodra, tényleg ugyanazok - csak a kasztni más. (Az egyik cégnél dogozom a feljesztésben, szóval tudom)"
Magyarul nem ugyanazok. Vagy a kasztni már nem az autó? (én is dolgoztam a területen, igen Salzgitter kap győrtől alkatrészeket.) De egy kolega aki györben dolgozott, meg Volt gyözödve rola, hogy ami az Audi tűrésében nem megy el, jó a VW-ba, aztán az alja meg tovább a skodába.
Amit még valamilyen szinten el is tudok képzelni, mert korábban dolgoztam finommechanikában, és meg voltak a kényesebb ügyfelek, akiknek a profi széria megy, aztán meg voltak azok akik nem voltak igényesebbek, a termelés az elözö selejtjét visszaborította a tesztgépbe kicsit szélesebbre vette a tűréseket, aztán mehetett ki a cucc.:)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
De most egyet magyarázz meg.
Ennek a balesetnek mi köze van a márkához? Ugyanez a sofőr mondjuk egy ARO-val nem ugyanúgy le tudta volna tolni a Logant az útról???
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Èn BMW-s vagyok.Szeretem az ilyeneket megenni. Kucc-kucc
Amúgy nem autó függő a bunkóság.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!