Csak én érzem úgy hogy bizonyos emberek szándékosan úgy közlekednek hogy mások idegeire menjenek?
Az ember lépten-nyomon találkozik olyanokal, akik a leglehetetlenebb helyeken ahol semmi esély előzni, ott jut eszükbe min. 20%-kal a megengedett alatt menni (pl. 50 helytt 30, vagy 90 helyett 70).
A másik típus, amikor betartom pl a 90-et és 1m-re mögöttem jön. Balesetet akar az ilyen, ha véletlenül fékeznem kell?
Meg vannak azok a 70-es úriemberek, akik mindegy hol, lakott terület vagy főút mindig 70-nel mennek...
1-2 ilyen ember válaszát is sziveen látom.
"Ha 70 -el megy valaki annak megvan az oka, pl úgy fogyaszt jól a kocsija, csúszós az út, nem rutinos vezető,idős, tanuló, korlátozott jogsija van ,keresi a lehajtót, gyereket visz, árut visz stb. "
Az eldsőre kicsit egoizmusnak tartom hogy ezért tart fel akár 20-30 autót, akik között biztos akad bevállalósabb aki belemegy meredekebb előzésbe, így közvetve a tötyögő is okkozója a balesetnek. Melesleg nem sok olyan autót ismerek ami nem 90-nél eszik jól.
A többiről nem érdemes szót ejteni, én sem arra gondoltam, aki kardánig érő hóban vagy jégen megy 70-nel, illetve keres valamit. Pont a héten láttam ilyent, aki 70 nel ment előttem, kiváncsi voltam mit csinál lakott területen. Én lelassítottam, természetesen ő szépen konstans sebességgel távolodott.
9: "Kb. 1 órája történt. Városban lámpa nélküli kereszteződés..."
Neke balatonfüreden csinálta egy emberszabású, hogy ahol be akartam kanyarodni balra ott jött volna ki, normál esetben tényleg elengedem, nekem is kényelmesebb. De ez direkt kidugta annyira az orrát hogy kikényszerítse hogy kiengedjék az ember kiengedni. Akkor épp már idő híján voltam, és kikerültem szép ívben. Közben átkiabált hogy "köszi köszi".
Ehhez ezért pofa kell. Ha nincs elsőbbséegem és megadják megköszönöm. Ha sietős és jobban kidugom a kocsi orrát, lehet bejön, akkor megköszönöm, de ha meg a másik nem enged nem hőbörgök, hanem kussolok mert neki van igaza.
Egyébként meg mi van ha úgy csinálnék mint aki kiengedi, aztán jól belerongyolok, mert épp kicsit törött az autóm eleje és valakinek a biztosítójára javíttatni akarom? Akkor ő volt a szabálytalan.
Egyébként ez még nem is régiluxus volt, hanem valami kommersz mai trabi.
Nekem is cserélni kell majd egyszer a hátsó lökhárítót, de azért szándékosan nem fogom kiprovokálni, bármennyire is nagy néha a kísértés, hogy valaki belém jöjjön, mert ki tudja milyen következményei lehetnek. Átlök a szembe sávba, vagy felszaladok a járdára. Persze ha megtörténik egy ilyen egy a seggemben közlekezdővel, lehet azzal kezdem, hogy még meg is köszönöm neki. (Hogy paraszt legyek, én kapok csere autót, ő majd BKV-zhat.)
Másik a sebesség kapcsán, ami kimaradt az előző szófosásomból: Külső Mesterről az Illatosra nagy ívben. Hiába forgatod a fejed veszettül, ha a másik 50 helyett 100-al érkezik meg. Ok, hogy neki van elsőbbsége, de színtiszta gyökérség, hogy azt várja el, hogy folyamatosan mindenki arra számoljon, hogy és mi van ha az 50-es szakaszon valaki 2x annyival rongyol, akkor ki tudok-e kanyarodni vagy se. (Nem azt mondom, mert persze így én is arra igyekszek felkészülni, de távolról sem korrekt magatartás szerintem.)
"Mellesleg nem sok olyan autót ismerek ami nem 90-nél eszik jól. "
Kb az összes autó állandó 70-nél kevesebbet eszik mint 90-nél.
Ha valaki előzésbe kezd akkor meg kell győződnie hogy veszélytelen e a mutatvány. Ha nem az ,akkor maradjon a lassabb mögött, és töltse azzal az idejét hogy kiszámolja egy 90-el menő autó és egy 70-el haladó autó beérkezési idejét egy 100km-es szakaszon.Vagy 20 km-esen ha annyit megy. Meg fog lepődni,hogy néhány semmi percért akarja kockáztatni mások és a saját életét is.Aztán a piros lámpánál lenullázza ezt az előnyt is. Előzni lehet,nem azt írom hogy menjen mindenki lassabban de szabályosan megfontoltan kell előzni,nem kanyarban ész nélkül..
Utsó, egyetértek, sokszor tapasztalom én is hogy megelőznek mint a bolond, aztán a következő városban majdnem mellettem, vagy épp előttem áll. Sok értelme volt...
De az én egyetértésem kicsit kevés ha sok ember nem így gondolkodik, idegbeteg, kiirt egy szembejövő családot. Na rajtuk nem segít az hogy a szembejövőnek meg kellett volna győződnie.
"Kb az összes autó állandó 70-nél kevesebbet eszik mint 90-nél. "
Szerintem az 1.2-es city motorok révid vátóval, vagy diesel, mert nekem amik eddig voltak, 70 nél 5-ben max gurulásnál ettek kevesebbet, de ha kis gáz kell adni akkor már egekben a fogyasztásmérő. Van most egy 2000-es dieselem, itt igaz a 70, bár ott már ajdnem így is vissza kell váltani a hosszú váltó miatt.
Nem tudom, lehet velem van a baj, de az ilyen emberek folyton megtalálnak. Vagy tényleg ennyi agyhalott van, akinek arra porcosodik, hogy 20 méteren bevág a másik elé, majd neki áll feljebb, vagy gúnyosan integet.
Az nem jut eszébe, hogyha indexelne, beengedném, vagy hogy centiken múlik, hogy nem ütközik össze másikkal, és mondjuk csap el utána valaki egy gyalogost a járdán.
22:21, engem is rendszeresen, ma is volt két dudálós nyomorék (az útpadkáról hova húzódjak le kerékpárral? Repüljek, bmag!?), és ez még egy viszonylag szolíd, félreeső mellékút volt.
Elképesztően sok ostoba életképtelen takony proli van az utakon, akiket egyszerűen kiskorúsítani kéne, mert olyan mértékben gyagyásak, hogy veszélyesek önmagukra és embertársaikra is. Ez az állatfaj többnyire józsefvárosin vett jogosítvánnyal, vagy semmilyennel ("az autó benzinnel megy, nem papírfecnivel") se rendelkezik, KRESZkönyvet életében nem olvasott, vagy ha igen, sürgősen lefújta chemotoxszal, és azt képzeli, az összes út, autósztráda és híd csak az ő kedvéért épült meg.
Ha van egy kis szerencsénk, az ilyen állat záros határidőn belül feltekeredik valami szilárd tereptárgyra, mondjuk egy bükkfára.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!