Melyik a jobb/rosszabb?
A kocsimnak van egy olyan hibája,hogy amikor magam felé húzom az indexkart nem csupán villant és visszaugrik,hanem beakad és rajta marad a távolsági, mint mikor előretolja az ember.
Leginkább engem bosszant ez a hiba, egy szerelő már szétszedte az egészet, de nem tudta megcsinálni, így majd keresek egy másikat, de olyan is volt aki azt mondta,hogy nem vállalja a szétszedést mert nem éri meg.
Ugyan nem mindig kapcsol be a távolsági, de többnyire igen, ezért van,hogy szándékosan elmulasztom az indexelést főleg előzésnél, inkább hátranézek meg a tükröket használom és úgy előzök mert ha felkapcsol akkor meg kell kocogtatni,hogy lekapcsoljon, és az néha elég pepecselős, és akkor közben figyeljem a visszajelzést, meg az utat is, nem túl biztonságos, inkább az utat nézem. (ha jön mögöttem valaki indexelek)
Városban,nappal jó,mert előretolom a kapcsolót és nem teszek fel világítást, úgy pedig nem tud bekapcsolni a távolsági, de este meg városon kívül sok gondot okoz.
De nem tudom mi a jobb, indexelés nélkül előzni, vagy indexelve és távolságival?
Az is elég kellemetlen,amikor ugyan 2 másodpercen belül lekapcsolom, de a másik akkor is néz,hogy mit villogok, sőt,van hogy magától fel-le kapcsol a távolsági és akkor meg villogok mint a hülye, szerencsére rendőrre még nem villogott rá.
(Körforgalom,lekanyarodás,sávváltás esetén sosem mulasztom el az indexelést)
Mi a jobb? Megcsináltatni fel sem merül? Egyik verziód sem jobb a másiknál, mindkettő zavaró és megtévesztő a többi autósra nézve.
4-5000 Ft egy indexkar szinte bármilyen autóba ha csak nem valami nagyon extra tempomatos 5 nyelven beszélő funkció van rajta. Simán cseréld ki. 20 perces művelet max. De akár bontóban is kaphatsz. Ezek a karok általában nem javíthatóak (vagyis igen, komolyabb autóvillamossági szerelő meg tudja esetleg csinálni, de az cska átmeneti, rövid életű megoldás és gyakorlatilag ugyanannyi pénz)
Ha engem előzöl, nyugodtan elhagyhatod az indexet, az érkező autór nézem, nem az izzóidat.
Lekanyarodásnál csak akkor fontos számomra, ha az utcából kanyarodnék ki, vagy ha közel mögötted megyek (előzni készülnék), és ezzel tudatod hogy kanyarodaz valamerre.
Sávváltásnál csak nagyobb forgalom esetén érdekes a dolog, ha be szeretnél jönni elém, és szeretnéd hogy beengedjelek. Azonos tempóval/gyorsabban haladva mint én, felölem bármennyiszer válthatsz sávot index nélkül.
Fényszóró vakít, balesetveszélyes helyzetet okozhat.
Az irányjelzés elmaradása főleg a bal oldalon veszélyes.
Ezzel a járművel a közlekedés nem biztonságos, mindenképpen meg kellene javíttatni.
Az,hogy elolvasd a leírást fel sem merült benned?Ott írtam,hogy voltam nem egy szerelőnél, de most mit csináljak ha egyszer ő sem bírja megcsinálni?Nem magával a karral van a baj, hanem...hát nem tudom hogy mondjam magával a kapcsolási fokokkal tehát mintha a váltó menne tönkre, nem elég kicserélni a váltókart.
Ehhez az egész műszerfalat le kell bontani, rengeteg munka, ezért sem vállalta az egyik szerelő.
Valami nagy kóklernél lehettél.
ezt az indexkart dobta ki a kereső rá, ugyanolyan, mint az összes többi opelban (köztük a mieinkben is) egyben ez az alkatrész cserélhető és megoldja a problémádat. Csak hogy lásd, elovastam
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!