Nagyon nehéz kamiont vezetni?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem nehéz, ha megszoktad könnyebb vezetni mint egy személyautót. Ma már a legtöbbje automata váltós. Van pár dolog azonban, amit meg kell szokni. Nagyok a méretei, terjedelmes, főleg a hosszát nem érezni, főleg előzéskor, sávváltáskor fontos ez. Nagyok a holtterek, könnyen előkerülhet egy személyautó, motor, bicikli a "semmiből". Magas is, a 4 métert mindig figyelni kell, előfordulnak ennél alacsonyabb hidak.
Kanyarodáskor bőven rá kell számolni, gyakran a szembe oldalra átmenni, hogy ne húzd fel a pótkocsit a járdaszegélyre. Nehéz is, 40 tonna is lehet, hegyi úton, hosszabb lejtőkön nagyon ügyelni kell, hogy ne szaladjon meg, visszakapcsolgatni, motorféket használni elengedhetetlen.
A tolatást meg lehet szokni, egy fontos szabály van: ha bizonytalan vagy, ki kell szállni, segítséget kérni sem szégyen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!