Kötelező fényvisszaverő szalag gyalogosoknak?
Kishazánkban a gyalogosok szinte kivétel nélkül sötét,-illetve fekete színű ruhában pompáznak késő este,melyhez még egy szép feketeszínű táska is párosul.Tehát az arcuk is csak akkor csillan meg a fényszóró csóvájában,ha méltóztatik az autósfelé szegezni a tekintetét.
Szerintetek mennyi balesetet lehetne megelőzni egy 300 ft-os fényvisszaverő kar,-és/vagy övszalag kötelezővé tételével?
Viccelödünk, de Angliában a telephelyen kötelezö a mellény. A fönök is hordja. Mivel néha kimegy az épületböl, gondolom unja fel-le venni, így az irodában a gép elött is rajta van.
Hivatásos soförökön vezetés közben is, stb.
Sajnos azt is el tudom képzelni, hogy a párzás során is mellényben vannak.
Énis ilyen kis tréfarépa voltam,egészen tegnap estig,de szerencsére sikerült az utolsó pillanatban kivennem a fekete sziluettet a fekete háttérből.
És itt nem a zseniális reflexeimet akarom csillogtatni,de 10 ből 8 autó úgybeletrafált volna,hogy öröm nézni..
Ha valaki elég bátorságot érez magában ahhoz, hogy emberélet kioltására alkalmas másféltonnás vasdarabbal menjen emberek közé, akkor egyértelműen vállalja annak teljes felelősségét is, hogy ez a veszélyes eszköz semmiféle kárt ne okozzon a többi embernek.
Ha ez nehezére esik, akkor el kellene gondolkoznia azon, alkalmas-e arra, hogy gépjárművel részt vegyen a közlekedésben...
Tudod: Bécsi Közlekedési Egyezmény, gyengébb fél védelme, gépjárművezetők felelőssége, ilyesmik...amit Magyarország is aláírt és kötelezte magát az alkalmazására...
Azért azt ne felejtsük el, hogy ez nem egy ritkaságnak számító játékszer, hanem olyan közlekedési eszköz, melyre rengeteg embernek szüksége van a mindennapi életben.
Úgy beszélsz egy személyautóról, mintha egy versenyautóval száguldoznánk a városban.
Nincs mit osztani-szorozni. Szétnézel, átsétálsz. A vonatsín előtt érdeles módon sikerül.
Beviz Elek: tényleg sajnos nem olyan ritka, mint kellene. Sőt a mennyisége többszöröse annak, ami elviselhető lenne -főleg a városokban, ahol nem igazán van létjogosultságuk.
De ha már egy ilyen veszélyes eszközzel mennek emberek közé, akkor az a legelemibb, hogy ezzel a tevékenységükkel nem veszélyeztetik őket.
Ok. Szétnézek, átsétálok. A sofőr meg ha zebrához/kereszteződéshez közeledik akkor lelassít (vagy megáll, ha szükséges) és csak akkor megy tovább, ha biztonságosan átért az, akinek elsőbbsége van vele szemben. És mivel tanulta a KRESZt, így tudja, hogy a zebrán átkelő/átkelni szándékozó másik közlekedőt nem zavarhatja vagy akadályozhatja semmilyen körülmények között. még akkor sem, ha történetesen fekete ruhában van -gyökkettőről nem olyan nehéz megállni. És ugye a szabály szerint akkora sebességgel kell megközelíteni őket...
Kis kiegészítés annak, aki azt írta, hogy a vonatsín esetében a gyalogos rájön, hogy gyönge mint a harmat. A kbsz honlapján napi gyakorisággal cáfolja meg mindezt. Csak ott minden egyértelmű a vizsgálat során: az idióta gyalogos hibázott. Tisztelet a kivételnek, és annak, aki képes arra, hogy biztonságosan közlekedjen, az idióta gyalogos egy igen gyakori állatfaj. :( Mondom ezt úgy, hogy 4 éve nincs kocsim, és nagyobb távolságokra is gyalogosan vagy biciklivel közlekedek. Érdekes módon soha nem volt problémám, pedig sok helyen az aszfaltot kell használnom.
Ja, hogy nekem az a filozófiám, hogy a saját életem védelme érdekében nekem kell lépéseket tennem? Ezért tart itt az ország, ahol tart. Mindenki a másiktól várja, hogy okos legyen, körültekintő, neki van papírja, neki kell vigyázni, neki kell engem oltalmazni, stb... Jó lenne, ha végre felébrednének azok, akik ezt komolyan gondolják.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!