Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Tapasztalt sofőrök! Mi a...

Tapasztalt sofőrök! Mi a különbség vezetési élményben egy első meg egy hátsó kerék meghajtású autó között?

Figyelt kérdés
Gyakran olvasom, hogy kezdőknek a hátsó nem ajánlott!

2013. szept. 28. 14:02
 1/9 anonim ***** válasza:
100%

Én Ladával kezdtem. :)

Egyébként a különbség leginkább csúszós-havas utakon érezhető csak, ha normális tempóval közlekedik az ember. :)

2013. szept. 28. 14:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
szűk fordulókon, manővernél is jobb a RWD
2013. szept. 28. 16:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
Vezetési élményben az a különbség hogy hátsókerekes autóval (ha elég erős, vagy mondjuk havas az út) tudsz "gázzal kanyarodni" Éppen ezért nem ajánlják kezdőknek. Egy elsőkerekes autó, legyen az akármilyen erős akkor is csak az orrát fogja dúrni, ha elveszed a gázt akkor megint a te kezedben van az irányítás.
2013. szept. 28. 17:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
2013. szept. 28. 17:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

Ha döntés előtt állsz, hogy milyen hajtású autót vegyél közlekedni, akkor inkább elsőkerék hajtás, télen, nyáron arra megy, amerre akarod. Még télen a csúszós lejtőn fölfelé is könnyebben felmegy.

Ha rallyzni, vagy egyéb autósportokhoz kell, akkor hátsó hajtás.

2013. szept. 28. 17:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

Modern RWD autókban már van annyi elektronika, hogy csúszós (akár havas) úton se tudja kidobni a hátulját bármilyen bénán is vezeted. Régebbi gépekre ez nem igaz, ott észnél kell lenni.


Én vezettem mindkettőt, igazán nem tapasztaltam különbséget.

2013. szept. 28. 19:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
télen sem többet csúszkál az RWD-s BMW-m mint az elsőkerekesek. kanyarba meg nem szabad parkettázni hanem nagyon finom gáz kell csak és akkor kifarolni sem fog.
2013. szept. 28. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
100%

Tavaly télen, amikor sok hó esett és nem takarították még el, ültem hátul egy 2006-os BMW-ben. Még lassan óvatosan haladva is mozgott a fara pedig nem kezdő vezetett és csak simán mentünk többen valahova, nem játszadozott. (csak így zárójelben, az a kocsi biztos nem volt hibás és új téli gumik voltak rajta, mert megkérdeztem) Meg is kérdeztem, azt mondta, hogy az elektronika ilyen körülmények között nem sokat számít, nem igazán segít. Az illető egy versenycsapat mérnöke és tesztelője, inkább neki hiszek. (nem, nem amatőr) Utána visszaültem a saját első kerék hajtású autómba és az én szerény tudásommal is szépen haladtam hazafelé gond nélkül. A legjobb, legstabilabb és legbiztonságosabb választás az első kerék hajtás. Ne csináljunk már vallási vitát ebből. Így van és kész.

A hátsó kerék hajtás mókázni jobb, ez kétségtelen.

2013. szept. 28. 21:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:
Kössz a válaszokat!
2013. szept. 29. 19:10

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!