Az baj, ha mikor 4-esből visszalassítok annyira, hogy be tudjak kanyarodi, addig kuplungot nyomom, közben fékezek, és utána a 2es?
Van jogsim, igen, de most eszembe jutott a minap. Nem emlékszem hogy volt az oktató mit mondott v nem-e mondott rá semmit...
Régen csináltam a jogsit, és mostanában lett lehetőségem vezetgetni, és eszembe jutott.
Szóval ha megyek 50-nel, és be akarok kanyarodni egy utcába, akkor lassítok, közben benyomom a kuplungot, kiveszem 4 esből üresbe h ne fulladjak le, és mikor elérek olyan lassú sebességet, ami csak "lépés" tempó, akkor egyből teszem a kettest, és engedem fel a kuplnugot, és kanyarodok.
Ez most jó vagy sem?
Nem kuplunggal kanyarodok, ez alap, de előtte benyomom, mikor még mielőtt lefékezném lassúra az autót.
Na és ezt szeretném tudni, h jól v rosszul csinálom-e
Nem jó...
Egy sokak által használt módszer: 50-nél negyedikben elengeded a gázt, lassulsz, olyan 40-körül hármasba berakod, felengeded a kuplungot lassan, aztán ugyanígy kettest szúrsz úgy egy 30-as sebesség körül, aztán felengedett kuplunggal kettesben beveszed a kanyart. Ezt persze gyorsan kell csinálni, de legalább fékbetétkímélő módszer, mert sokszor nem is kell a lábféket használni ilyen esetben.
Ha nagyon pörgős a forgalom akkor használhatod a lábféket is, akkor simán mehet négyesből kettesbe mielőtt még megkezdenéd a kanyarodást.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!