Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Hol lehet panaszt tenni BKV...

Hol lehet panaszt tenni BKV sofőrre?

Figyelt kérdés
Meg van a járat száma, csak nem tudom hogy hova lehetne írni.
2012. nov. 6. 11:56
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
2012. nov. 6. 12:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
köszi
2012. nov. 6. 12:44
 3/11 A kérdező kommentje:
Amúgy mit kaphat a sofőr a panasztétel után? Vagy nem is mondják meg neki hogy érkezett rá panasz?
2012. nov. 6. 12:45
 4/11 anonim ***** válasza:

Én azt olvastam, hogy komolyan veszik és kivizsgálják. Bőven tudnak válogatni a sofőrök között, ezért az is egy fontos szempont, hogy ki (nem) tud jó kapcsolatot teremteni az utasokkal.


Ha érkezik egy panasz, többnyire az a gond, hogy nem bizonyítható. Te állítasz valamit, a sofőr meg azt mondja, nem úgy volt, és itt megáll a tudomány. Ezért egy panasznak önmagában gyakran nincs közvetlen következménye. De ha egy sofőrre az átlagnál több panasz érkezik, azt le szokták venni a buszról, és mehet garázsmunkára kisebb pénzért.

2012. nov. 6. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
A BKK ügyfélszolgálatán (pl. emailben a bkk@bkk.hu címen) tudsz panaszt tenni. Megerősíteném, hogy érdemes panaszt tenni akkor is, ha az adott eset nehezen bizonyítható, mert nem csak az egyes eseteket, de a trendeket is figyelik. Emellett a megalapozott, a szolgáltatás színvonalának növelésére irányuló javaslatokat is érdemes elküldeni, az én ötleteimből is megvalósult egy s más (bár nem hiszem, hogy csak nekem jutottak volna eszembe).
2012. nov. 6. 13:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
A járatszámmal semmit nem érsz. A busznak a rendszáma kell,az a lényeg,így vissza tudják nézni ,hogy aznap ,abban az időpontban ki vezette azt az adott buszt. Adnak egy telefonszámot amit hívogatnod kell,általában nem is veszik fel ,de ha mégis akkor meg java részt megkérdezik ,hogy vállalsz -e szembesítést a sofőrrel. Szóval ha nem láttad se a rendszámot ,sem pedig a vezetőt nem ismered fel akkor semmi értelme az egésznek.
2012. nov. 6. 19:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
30%
Ez az,panaszoljuk be a barmot...ha már nekem sz@r napom volt,legyen neki is az...tipikus magyar mentalitás!!!
2012. nov. 7. 08:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
17%
Nem a sofőrt kéne hibáztatni azért,mert nem vagy edzésben,és lassan futsz.
2012. nov. 7. 13:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 manóházimanó válasza:

Ez nem arról szól, hogy panaszoljuk be a barmot vagy lassan fut az illető? Azzal épp mi van, akire felszállás közben csukják rá az ajtót, mert 2 mp-et nem tud várni, h felszálljon??? És még neki áll feljebb, meg lezavar a buszról, mert te miért akarsz felszállni?!?! Nem kell védeni ezt a sok sz*rházi parasztot,(tisztelet a kivételnek)Választott volna olyan szakmát, amit szereti csinálni!!! Ha nincs türelme, menjen és szedjen hangyát!

E-mailen kívül egyéb lehetőség?

2013. okt. 14. 15:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim válasza:
Én pont ma reggel tettem panaszt a 114-es vezetője ellen. Móricz Zsigmond körtéren te is tudsz panaszt tenni. 30 napon belül kivizsgálják.
2015. nov. 15. 02:14
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!