Éjszakai refivillogtatás?
Nyilván 1000 alkalomból 1 (se) mikor beragad a kapcsoló,a többiben simán paraszt aki szembejön. Plusz alapvető hogy félreállok amíg meg nem oldom, egyrészt éjjel jobban kell figyelni, nem szerencsés menet közben matatni, aztán nem észrevenni a pl a kiugró őzet, másrészt pont hogy ne vakítsam meg a szembejövőt. :)
Az meg nagyon kellemes mikor már levezettél 200km-t, van még 60 hazáig, kinézted a szemed, erre jön egy farok, aki még pluszban rátesz és kiégeti a retinádat (mondjuk örülnék ha csak egy jönne), úgy hogy utána 5percen keresztül feleannyira látsz mint előtte.
Pedig minimális odafigyelés és két mozdulat az egész. Egyre gyakrabban gondolkozom el azon hogy a ködlámpa mellé fel kéne raknom egy géppuskát is, kevesebb problémám lenne. :D
És nem, nem vagyok bunkó, átengedem a gyalogosokat, leveszem a refit, megadom az elsőbbséget, csak egyszerűen irritálnak az ilyen mentalitású emberek, arról nem is szólva hogy balesetveszélyes, főleg vidéke, ahol állandóan benne van a pakliban hogy jön egy őz vagy vaddisznó a bozótból.
Érdekes módon Ausztriában 4nap alatt 1x hagyta fent egy kolléga a refit, 1x villantottam rá, egyből levette, aztán villogott is hogy bocsi. Tipikus magyar mentalitás ez is, mondjuk az sem megoldás amivel én válaszolok rá, de 99%-ban hatásos és rájönnek miért csinálom. Úgyhogy amíg ez a helyzet marad a megtorló fotonágyú. :D
Villogjál nyugodtan.
De ha kamiont vezetsz, és a tetején sok fényágyú van akkor ne, mert az tényleg egy lézeres szemműtéttel egyenlő.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!