igazad van abban hogy szélesebbek a pályák, de nem mindegyik 2x3sávos, ahol mi voltunk az ugyanolyan volt mint MO-n 2x2 sáv csak éppen a hegyekben vezetett szinte, és 220+nál már repültél volna ki a kanyarból (ezért ment mindenki "csak" 180-200 között).
Egyébként pedig itt nem a sávokkal van a baj hanem az emberekkel,ha pl a magyar sofőrök ellepnék azt a 2x4sávos pályát akkor k*rvaélet hogy 3-4suzukis vagy opelos úriember ott fog tanyázni a belsősávban mert azt hiszi hogy ő a helyi kemény a 130-as tempójával,vagy esetleg 110-el vág be egy audi elé ami éppen 200+t ment , és csodálkozik ha kitörik aztán a nyaka.
2009. máj. 26. 13:08
22/28 anonim válasza:
Sztem a 4 sáv még veszélyesebb mint a 2. Mindenki összevissza cikázik különböző sebességgel..
2009. máj. 26. 14:52
Hasznos számodra ez a válasz?
23/28 anonim válasza:
Én óra szerint kb. 140-el szoktam menni, ugyanis ekkora tempónál valahogy a legelviselhetőbb a motorhang. Többször mértek már be, de sose volt belőle bírság. Egyébként Németországban érdekes módon meg tudják állni még a legjobb sportkocsik sofőrjei is a száguldozást, nemegyszer előztem 160-170-el ferrarit, lamborghinit, porschéról nem is beszélve. Az pedig alap, hogy rengeteg mercedes, audi közlekedik 100-120as tempóban a külső sávban, és nem derogál nekik. Ők már túl vannak azon, hogy az autójukkal és a sebességgel mutassák meg másoknak, hogy mekkora arcok.
2009. máj. 26. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
24/28 anonim válasza:
Tudod miért nem száguldoznak mégsem?
Ezért:
Németországban jelenleg nincs sebességkorlátozás az autópályán. A kék 130 -as tábla az ajánlott maximális sebességet jelzi. Érdemes tudni, hogy baleset esetén az ajánlott sebességhatárt (Richtgeschwindigkeit) túllépett autósoknak nem fizet kártérítést a biztosító.
2009. máj. 26. 21:15
Hasznos számodra ez a válasz?
25/28 anonim válasza:
Megha mindig 250 el menne, mennyit enne az neki?
2009. máj. 26. 22:42
Hasznos számodra ez a válasz?
26/28 anonim válasza:
nekem nincs jogsim még (ez jobb is így mindenkinek:D), de anyukám maximum 120 :D apukám 170-180al szokott, barátnőm 140-160 :P
2009. máj. 29. 16:06
Hasznos számodra ez a válasz?
27/28 anonim válasza:
kedves kerdezo nagyon tisztelek mert igazat mondasz en is 140-160nal szoktam menni autopalyan. Nemetorszagba azert is nincs anyi baleset mert az emberek nem olyanok mint Magyarorszagon, Romaniaba,... Nemetek figyelnek masra is nem csak magukra tudjak belso sav a tied ha birod a tempot ok nem vaganykodnak azal h most birok menni 130-160-at es a belso savon megyek. Az emlitet orszagokban meg az atjaron is alig engedik at az embert. Nemetorszagba mensz fel az autopalyara a gyorsito savrol mikor ternel at akkor rendesen helyet adnak nem mind egyes helyeken. Ezert nincs anyi baleset, nem mondom h nincs semi de kevesebb
2011. jún. 15. 17:58
Hasznos számodra ez a válasz?
28/28 anonim válasza:
Én 150-re teszem be a tempomatot, németben 160-ra. Felette már annyit fogyaszt, hogy a tankolással megy el az idő. Itthon azért 150, mert óra szerint 140 az 130, de akkor nem lenne sebességkülönbség az óra szerint 130 körül autózókhoz képest, aztán csak a darálás menne, meg a 120-130 közötti tempomat nélküli szenvedés a sorban. A tempomat 10-essével léptet alapból, nem fogok szenvedni, meg egyesével állíthatni. Óra szerint 150 meg még az obejtív felelősséges 150-be belefér.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!