Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Miért nem emelik ki a hatóságo...

Miért nem emelik ki a hatóságok az autópályák forgalmából azokat az autójukkal száguldozó vezetőket, akik a 130 km/h sebességgel haladó, előzésben levő járműveket 50 cm-es követési távolságot tartva, villogva, dudálva üldöznek?

Figyelt kérdés
Rendszeresen (hetente) közlekedem a magyarországi autópályákon és azt tapasztalom, hogy még legalább három sáv kellene ahhoz, hogy a 150-220 km/h sebességű autók elférjenek anélkül, hogy az ennél lassúbb járműveket ne sodorják le az útról. A külső sávban viszont a 90 km/h a kötelező haladási sebesség, amit a kamionok nagy száma diktál. Nem vasúton kellene szállitani?
2009. máj. 9. 00:21
 1/6 anonim ***** válasza:
100%

A végéről: A kamionokat szokták vasútra rakni, ezt RoLa-nak hívják, ennek az a nagy előnye, hogy miközben vasúton vannak addig is mozognak, és ez a vezetők pihenőidejébe számít. Viszont ennek vannak hatalmas hátrányai, egyrészt drága, másrészt pedig a cégek elvesztik a kamionok feletti uralmat. Amíg közúton vannak bármikor tudják módosítani az útvonalukat, vagy akármit, de ha vonatra kerül, akkor onnantól kezdve a vonat diktál. Ha felsővezeték szakadás van akkor állás van, és kicsúzhatnak a határidőből. Van még néhány dolog de nem untatnálak vele.

Mindebből a lényeg az, hogy a kamionoknak jobban megéri közúton közlekedni a jelenlegi feltétlek mellett.


A kérdés első felére: sajnos ez ma Parasztország... izé.. Magyarország :)

2009. máj. 9. 00:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
100%
ne foglalkozz velük, én se teszem, dudálgassanak csak ...
2009. máj. 9. 07:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat. A vasúti szállitást felfogtam. Hozzáteszem, hogy a megengedett sebesség határt átlépők veszélyeztetnek engem is, de hát minek megyek ott, ha ez zavar.

No,hát ha én is sietnék a munkám miatt, de csak 110-130-al, akkor nem tudom tőlük megelőzni a 80-90-el haladó kamionsort. Ha végre kiférek, úgy ahogy az szabályos, viszont nem férek be rögtön az első megelőzött kamion elé, hanem esetleg még egyet megelőznék akkor 220-as kolléga már tolja az autómat. Nem az zavar, hanem az 50 cm-es követési távolság amit ekkor tart. Mert ez veszélyes számomra. De oké tudom, minek megyek ott. Ja és bocsánat, hogy megszülettem. Mindenkinek jó utat!

2009. máj. 9. 09:08
 4/6 anonim ***** válasza:
100%
Velem is ez van minden héten. Egyszer mikor én is több kamiont előztem és rámállt hátulról a jóember, akkor gyorsítottam 170-ig mert (én sem húzom vissza 2 kamion közé) és még ennél a sebességnél is villogtatott a tüdőfejű...
2009. máj. 9. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
100%

Üdv!

Én az M3-ason megyek minden reggel és délután, egy elég jól szuperáló autóval, de így is van mindig egy-két paraszt, akinek még annyi türelme sincs, hogy megvárja, hogy észrevegyem, és lehúzódjak előle. Inkább előz és veszélyest játszik jobbról.

Tudom, hogy sietős sokaknak, de ha időre kell mennie, induljon el korábban.

2009. máj. 9. 12:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Hátsó ablaktörlőt bekapcsolod a villogósoknak a tahója csak lemarad majd pár métert.
2022. aug. 1. 14:19
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!