Mikor épül meg végre az M9 Szekszárd - Kaposvár között?





2: és hova viszi az M8 azt a forgalmat? M81 nélkül sehová.
Fejérnek legyen még 2 autópályája, ami ugyanúgy a M1-re visz, mint most az M0.
Kvár és Szekszárd között meg maradjon a falunézés. Még közvetlen főút sincs.





3: jelenleg az ország autópálya forgalmának a javát a tranzit forgalom adja, ami főként Nyugat-Európából akar eljutni Romániába és Szerbiába (ahonnan potenciálisan még tovább).
Ez a gyakorlatban annyit tesz, hogy Hegyeshalomnál lép be az országba és Rözskénél vagy valamelyik román átkelőhelyen távoznak.
Az ő céljuk, hogy a belépési és kilépési hely közti utat minél gyorsabban letudják.
Pusztán a kilóméterek miatt: akármilyen pályát építesz te Kaposvár és Szekszárd között, akár mindkét irányba meghosszabbítva. Az túl hosszú lesz ahhoz, hogy a tranzit forgalmat elvezesse.
Nem, a tranzit nem az elsődleges szempont, ugyanis nem a románoknak, szerbeknek van ez az ország.
És a km se stimmel. De,ha már tranzit: nem is a fő szempont a km magában, az idő és díjak is számítanak. Egy szerbnek is jobb, ha nem kénytelen a dugóba beleszaladni Röszkén és az M0-n.
Ezzel az úttal már lassan 40 éve hitegetik az embereket. Ha érdekel a létjogosultsága, olvass utána.





Nem, és már leírtam miért és hogy ezt az utat már nagyon sokszor eldöntötték, megtervezték, engedélyezték.
A forgalomváltozás pedig akkor történhet meg, ha létezik az út. Anélkül csak spekuláció, hogy miért ne vonzaná oda az átmenő forgalmat, ami most másfelé kénytelen járni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!