Motornál hogyan lehet a legbiztonságosabban nagy sebességről minél előbb megállni?
Ha az első féket használja az ember orra bukik, ha csak a hátsót blokkol a kerék és könnyen kiugrik az ember alól a motor.
Hirtelen fékezésnél legjobb megoldás kezdeni a hátsó fékkel majd annak lenyomása után egy pillanattal az elsőt is használni?
nem buksz orra első fékkel fékezésnél, ez nem bicikli. Nagy tömeg, és középen van alul a tömegközpont. És a mai motorok már vagy 10 éve ABS-el szerelve kerülnek forgalomba, kötelező európában, de ha nincs is ABS akkor is csak alacsony sebességnél repülsz előre ha hülye módra csutkára rántod, nagy sebességnél csak eldőlsz mint a rohadt kerítés mert kicsúszik az első kerék.
Ja, és a hátsó féket jobb elfelejteni. Mármint ha nagypapásan vezetsz akkor ja, de ha téped neki mint a bolond és minden kanyar előtt nagyott fékezel akkor csak befog lengeni tőle a motor és nem fogsz tudni kanyarodni mert kígyózik...
#12 nem hülyeségből, de eleve a sport-túra motorokat nem kimondottan száguldozásokra és lapra döntésre tervezték, lazább futómű stb... egy olyan 200-ról 90-re fékezésnél kanyar előtt próbáld csak meg használni a hátsó féket, és olyan lesz a motor mint egy libikóka. De megsúgom, a motoGP-sek sem használnak hátsó féket, csak arra, hogy direkt megcsúsztassák a motort és úgy vegyék be a kanyart. Nem vetted még észre amúgy hogy mekkora baszott nagy féktárcsa meg fékbetét van elől, hátul meg 3x olyan kicsi egytárcsás fék?
Leszarom a lepontozó gyökereket, húzgáljátok csak a hátsó féket de ezzel csak kifogtok baszni olyannal aki rendesen akar motorozni és nem mint egy vén majom városnéző túrán a goldwingjükön, mert hülye tanácsot adtok nekik és az árokban fognak kikötni...
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!