Jobb lenne egy olyan rendszer, ahol nincs egy darab fekvőrendőr sem, helyette táblával előrejelzett fix traffipax?
Egykutya,mert az autósok többsége ezeknél lassít, aztán tovább nyomja neki.
Nem fix trafi kellene, hanem átlagsebesség alapú mérés két helyiség közt. Akkor a teljes útszakaszon mindenki betartaná a sebességkorlátozásokat.
#1 Fekvőrendőr mondjuk jellemzően olyan helyen van, ahol amúgy sem nagyon tud az ember száguldozni, csak mondjuk 30 helyett is 15-re lassít. Ilyen helyre akarsz mérőberendezést tenni? Nettó pénzkidobás.
Két helység (helyiség az a szoba) között már más téma, de az főút, autóút, autópálya, ahol azért meglepődnék, ha te találnál fekvőrendőrt. Olvassuk már el a kérdést, mielőtt hülyeséget írunk.
#3 Okoska megint visszatért!
Szerintem neked nem jött le a kérdés lényege, hogy ezekkel az eszközökkel mindig lassitásra akarják kényszeriteni az autosokat, és tök mindegy,hogy az adott úton, trafi vagy fekvőrendőr van mert az csak arra a rövid szakaszra megoldás.
Érdemi hozzászólást miért nem tudsz kicsikarni az agyadból, mindig csak más véleményebe kötsz bele?
Hát, ha egy kalap alá veszed azt, hogy autópályán legalább 150 alá akarják kényszeríteni az autósokat, meg azt, hogy lakóövezetben, ahol gyerekek is rohangálhatnak, megpróbálják rávenni az autósokat, hogy figyelmesebbek legyenek, akkor az én parányi agyamnak semmi mondanivalója nincs a te nemlétező agyad számára.
Mellesleg megsúgom, hogy pont elég, ha rövid szakaszra van megoldás. Pl. M1-M7 találkozásnál/szétválásnál is azért van a sebességkorlát, hogy ott, ahol gyakoribb a sávváltás, ne száguldozzon mindenki. Pont elég rövid szakaszon korlátozni a sebességet. Fekvőrendőr dettó, ha értelmesen rakják ki, arra ösztönöz, hogy tényleg szétnézz az egyenrangú kereszteződésben, de üres, kereszteződésmentes úton a 30-as tábla mellé tök felesleges 20 méterenként fekvőrendőr.
Nem értem, mi a baj azzal, hogy rövid szakaszokra van megoldás. Pont a rövid szakaszokra KELL megoldás.
"Nem értem, mi a baj azzal, hogy rövid szakaszokra van megoldás. Pont a rövid szakaszokra KELL megoldás."
Pont, hogy nem csak oda! 30km-re ingázok kocsival, és pont úgy jön az út, hogy 3 trafi mellett, és alatt is elmegyek. Ott ahol van, ott lassítanak, és ahol meg nincs, ott nyomják neki mintha muszáj lenne. 150-el mennek a 8-as főúton. Folyamatosan javítják az elválasztó korlátot, mert mindig lezúzzák, most is egy őrült majdnem belement a buszba, mert az utolsó pillanatban kell fékeznie
A fekvőrendörök nagyrésze feleslegesen van kitéve, csak az autókat rongálja
Én nem szeretema fekvőrendöröket, főleg mert kb mindenféle szabványt nélkülözve odagányolja az önkormányzat, vagy egy bevásárlóközpont stb...
Sokszor eléggé kérédses a jogszerüsége, szakszerüsége is
Pl: kirak egy 20-30 as táblát és egy fekvőrendört amin csak 5km/h val lehet átmenni...
Felszedetném az összes fekvőrendört!
"annak nem látom értelmét, hogy az egyirányú, kereszteződésmentes, 50 méter hosszú utcába a nyugdíjas orvos kirakatott kettőt, mert jóban van a polgármesterrel"
Te nem látod értelmét, de a nyugdíjas orvos szemszögéből van értelme, hogy biztonságosan tud kilépni a házából. Felénk mióta jó minőségű út van a 30-as táblák ellenére 70-90-el közlekednek a népek ami nettó életveszély.
Sokan válaszoltak, szavaztak már, így bàtorkodom megírni az én meglátásaimat, amit eddig azért nem tettem, hogy esetlegesen ne befolyásolja senki véleményét.
Szerintem a fekvőrendőröket egy az egyben el kellene törölni, ugyanis igazából csak arra jó, hogy az amúgy is szar utak kiegészítéseként tovabbi futómű gyepáló akadályt tegyenek ki.
A 8-as válaszoló jól leírta a jelenséget: "
Pl: kirak egy 20-30 as táblát és egy fekvőrendört amin csak 5km/h val lehet átmenni..."
Gyakran látom, hogy ahol fekvőrendőr van, azok akik AMÚGY IS gyorsan mennek (pl magukat nagymenőnek gondolt városi terepjárósok fekete X5-tel) azok OTT is gyorsan mennek, mert a fekvőrendőrt nagyon meg sem érzik, akik meg egyébként is betartják a szabályokat, azokat meg indokolatlanul tovább lassítja, rongálja az autóikat.
Ha traffipax lenne, amelyet előre jeleznének, az megfogná az X5-össel járó száguldozó barmokat is, és nem szivatnák agyon vele a normálisan közlekedőket, plusz még bevétel is jönne belőle, ha valaki mégis gyorsan menne ott.
Ezt ráadásul a fekvőrendörökkel ellentétben lehetne szabályozni is, pl nyáron az óvodák, iskolák környékén nem lassítanák feleslegesen a forgalmat, illetve este sem, amikor már nem kószálnak ott gyerkőcök.
Nem lenne gond amúgy a fekvőrendőrökkel, ha mondjuk nem newtoni anyaggal lennének feltöltve, ahogy létezik ez több országban is, azaz ha lassan mész át rajta, akkor meg sem érzed, ha meg gyorsan, akkor meg bukkant. Esetleg ha sebességérzékelős lenne.
A mostani rendszer igazából így csak arra jó, hogy aki egyébként is gyorsan megy, az továbbra is gyorsan megy, aki meg normálisan közlekedne, azt feleslegesen lassítják le 30-ról 5 km/h-ra (ahogy a 8-as is megírta) és mellé még a kávéját is kiönti a kocsiban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!