A 82-es utat nem kéne pl kicsit megcsinálni és felújítani?
Veszprém és Zirc között még nagyjából oké, csak keskeny, de onnantól Győr felé már egyenetlen a felület, kátyúk vannak, itt ott értelmetlenül alacsony korlátozás, pl 30as tábla..... Hosszú egyenes belátható szakaszon ahol sok idióta a 90-et sem tartja,
Pár napja vezettem arrafelé, valahol egy kocsi így próbált előzni, hogy 80al mentem 70es táblánál és full beláthatatlan jobbkanyar volt, de láttam, hogy a mögöttem levő már a baloldalon megy mert ELŐZNI akart, aztán letett róla.
Sokan képtelenek felfogni, hogy a szarvast pl ku.rvára nem érdekli, hogy te azt hiszed jól tudsz vezetni.
Durva kátyúk is vannak. Képzeld megy előtted a termék
"Tetű lassú" kocsi (100-zal a 60-as táblánál), te meg neki állsz előzni 120-szal, mert amíg látod akkor nem jönnek szembe, aztán mész a baloldalon 120-szal (HATVAN A MEGENGEDETT, de neked nem elég az előtted menő 100as tempója) és jön egy kátyu bal kereked előtt és nem tudod kikerülni. Na azért 120szal kátyuban.... Vagy egy szarvas....
Vagy egy szembejövő aki addigra előkerül egy távoli kanyarból szintén gyorshajtva, ami hirtelen közel került.
És akkor az ilyenek még dudálgatnak ha nem tetszik neki, hogy van aki betartja a szabályokat vagy ha valaki más nem tartja be.
Nem gondoljátok, hogy ha nem tartod be a szabályokat, akkor semmi alapod nincsen elvárni, hogy más meg betartsa? Semmi alap dudálgatni.
3 kocsi előzött meg záróvonalon, előzni tilosban, úgy hogy már én is gyorsabban mentem mint a kiírt korlátozás.
Kb 30 olyan előzés volt, hogy max 150 méter szakasz látható be. Volt aki úgy előzött, hogy szembe jött egy biciklis. Gondolnom azt csak az utolsó pillanatban látta mert 110nél előfordul ha a biciklis nincsen nappali világítással kivilágítva. Amikor én biciklimen, az ilyennek legszívesebben dobnék egy darab vasat vagy követ a szélvédőjére, hátha abból megtanulja a leckét.
Konkrétan arra a szakaszra szerintem végig ki kéne tenni az átlagsebesség mérést.
Rohadt veszélyes út de ezt a sok önjelölt autóversenyző képtelen felfogni.
Tudjátok mi a leggyakoribb baleseti ok? Az, hogy a sofőr túlértékelte a vezetési képességeit.
Tudom aki ezt olvassa az mind betartja a szabályokat aki nem nem az mind forma 1es sofőr... Na pont ez a baj.
Szerintem semmi gond nincs vele.... nappal abszolút jól lehet rajta haladni.
Éjjel meg amúgy sem tudsz menni 50-60-al többet mert rengeteg a vad.
Pont én is mentem arra pár napja csak én Fenyőfőről mentem fel Győrbe éjjeli 3-kor.
Bakonyszentlászlóig eljutni igazi horror volt :D
A Bakony összes őze, vaddisznója, nyula, rókája, borza, nyestje ott szambázott az úton végig....
De a 82-esen is szép számmal repkedtek az őzek meg a rókák.
Ismerem azt az utat. Egyes szakaszai valóban rosszabb minőségűek, de állítom, hogy összességében így is jobb a magyar kétszámjegyű utak átlagánál.
A cseszneki szerpentinen valóban hosszú szakaszon át nem lehet előzni, legalábbis annak, aki nem hazardírozik saját maga és a többiek életével.
Ha rajtam múlna, akkor az átmenő forgalomban közlekedő kamionokat onnan kitiltanám. Nem is illenek az erdő jó levegőjébe. Egyébként, ha nem kamion mögé szorultam be, akkor normálisan lehet haladni.
30-as tábla hol van? A szerpentinen csak 60-as és 50-es, de azt be is kell tartani, különben elrepülsz. Szerintem valami útfelújítás után maradhatott kint. Vagy falun belül, iskola környékén.
Összességében nekem nincs rossz tapasztalatom azzal az úttal. Megyek, ahogyan a szabályok és a kanyarok engedik, aztán kész.
6: ez nők nem igaz
Én konkrétan tudok sorolni olyat amit megcsináltak.
Komolyan, szerinted mikor lett a 67-es 2x2 sávos?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!