Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » 390 ezer ft és 8 büntetőpont...

390 ezer ft és 8 büntetőpont helyett, ami szinte semmi, miért nem milliós büntetést és azonnali, élet végéig tartó jogosítványbevonással büntetik a kirívó gyorshajtókat?

Figyelt kérdés
máj. 28. 22:48
 1/7 anonim ***** válasza:
89%
Mert egyszer hibázik valaki, megbolondul, azért miért adósodjon el élete végéig? Azért a 390 ezer ft is egy átlagfizetés egy hónapra, vagy egy jó állapotú papír swift ára. Nem kevés pénz.
máj. 28. 22:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
90%
ki az a kirívó gyorshajtó? definiáld előbb. amúgy meg menj keletre, India, Pakisztán...stb...szabályok nélküli káoszban nem okoznak annyi balesetet, mint itt néha egy körforgalom...
máj. 28. 22:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
Definiáld már nekem, ki a kirívó gyorshajtó. Szerintem aki lakott területen 50 helyett 70-nel megy, és nem tud megállni a zebránál, az kirívó. De már az is, aki 30-cal közveszélyes, mert vaksi és béna. Aki autópályán, a tök egyenes, sík, belátható úton 130 helyett 200-zal, miközben sas szeme lát minden táblát, és nem zavarja, nemhogy nem is akadályozza a többi közlekedőt, mert előre látja, mikor kéne elengedni a gázt, esetleg néha a fékre is nyomni, az meg nem kirívó.
máj. 29. 05:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
100%

Szerintem nem a gyorshajtás büntetési tételével van a probléma, hanem a szankcionálás esélyének.

Egy egy traffiba még csak bele lehet szaladni, de nem tudom, hogy lehet rendszeresen. Konkrétan vakon kell vezetni hozzá.


Nagyon ritkán látok trafit a környékünkön és akkor is, van két fix hely, mindig ugyan oda állnak. Ezen felül van még egy fix trafi, amiről megint tudni hol van. Jó ideje közlekedek itt, egyszer mentem bele, mert én hülye fejjel azt hittem a másik irányba néz.


Nem rossz büntetési tétel a 390 ezer, azért Magyarországon ez eléggé tud fájni.

máj. 29. 07:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
mert gyorsan menni fun
máj. 29. 08:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

Nem az a baj, hogy 390 E-re büntetik a gyorshajtókat, hanem hogy egyáltalán nem büntetik őket. Mert 1000 esetből minimum 999 esetben megússzák. Ez a baj.

Ha minden ötödik esetben megbüntetnék őket 100 E-re, az már visszatartó erő lenne. Sokkal nagyobb, mint az életfogytiglani börtön, ami csak papíron létezik, hiszen gyakorlatilag soha nem fotózzák le őket.

A másik meg: hiába a traffi, ha szinte soha nincs elfogó rendőr, aki megállapítja a gyorshajtó személyazonosságát. Én már vagy 30 éve nem láttam sehol elfogót. Ebben az esetben pedig csak objektív felelősség van, tehát az autó üzemben tartóját büntetik, hiszen nem bizonyítható semmilyen módon, hogy ki vezette az autót. Akkor kit ültetnének le? Az üzemben tartót, vagy a traffipaxot kezelő rendőrt, vagy a járókelőt, aki látszódik még a képen? Mert egyikükre se bizonyítható a gyorshajtás, mégis mindegyiknek volt köze a kép elkészültéhez.

máj. 30. 12:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Hiába a trafi, ha a védák fele nem is működik, mert nincsen pénz a rendszer fenntartására. Csak nem tudok, melyik nem működik. :D Meg hiába a trafi, ha 90-es úton a trafi hatására mindenki beletapos a fékbe és 60-ra lassul feleslegesen, aztán meg megy tovább 130-cal.
máj. 30. 13:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!